Advertenties


Klets maar raak DEEL 180

Gestart door matthew, 12 april 2012, 23:54:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Stuurhuis is dacht ik hydraulisch in de Mégane 1. Als daarvan bijv een gedeelte van de klep niet werkt dan stuurt aan de ene kant zoals altijd en de andere kant dus zwaarder.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

@ Cloud nine, Ik was er ook. Ik stond bij de subaru's en de skyline, later stond ik nog even bij een groepje vrienden met een gele seat ibiza cupra.

Mijn auto gaat deze week ook weer na de garage, me koppakking en de d-riem incl spanrol worden vervangen. Kosten zijn aardig wat iets minder dan 800,- ik had afgelopen weekend op een parkeerplaats naast de a12 een rokende motor (en nee heb der geen sigaret gegeven :P ) dacht eerst dat de motor aan het koken was maar dat was ook niet het geval gelukkig, ik heb gezegt dat de auto voor zaterdag klaar Moet zijn ;) anders wordt ik boos hahaha.

Edwin Postma

Ik mag jullie bij deze met veel trots zeggen dat Janneke en ik vandaag een huis gekocht hebben.
Staat in het mooie Zwolle-zuid. !-!
27-6-2012 krijgen wij de sleutel. :q
Truckertje

Koentje

Gefeliciteert met jullie optrekje !-!

juul

proficiat Edje heb je wel snel gedaan  !-!

Ard Klok

Gefeliciteerd Ed (en Janneke ook natuurlijk)

Rebecca Fontijn

oehhh leuk gefeliciteerd beide  !-!

Roadkill (Michiel)

gefeliciteerd,lekker hoor een eigen hutje
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Gefeliciteerd Ed. Nu nog minder te besteden aan je Meg... ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

 8)7 Na een drukke week en een druk weekend is het eindelijk stoom afblazen en daardoor ook veel gemist en niet gelezen, ben het nu eindelijk bij _o_

Edje en Janneke hiep, hiep _o_ en "wanneer kunnen we allen v/d club komen"
(aangezien jullie het hier toch gezellig vinden bij de rmc) :)

Tevens wil ik vermelden dat er bij ons een auto de deur toegewijzen krijgt, niet direct maar wel op korte termijn Y en daar waren we niet op voorzien v/d slechte nieuws :neen:

cloud nine

Citaat van: Rogier op 23 april 2012, 14:00:27
@ Cloud nine, Ik was er ook. Ik stond bij de subaru's en de skyline, later stond ik nog even bij een groepje vrienden met een gele seat ibiza cupra.

Mijn auto gaat deze week ook weer na de garage, me koppakking en de d-riem incl spanrol worden vervangen. Kosten zijn aardig wat iets minder dan 800,- ik had afgelopen weekend op een parkeerplaats naast de a12 een rokende motor (en nee heb der geen sigaret gegeven :P ) dacht eerst dat de motor aan het koken was maar dat was ook niet het geval gelukkig, ik heb gezegt dat de auto voor zaterdag klaar Moet zijn ;) anders wordt ik boos hahaha.

Das wel lelijk van die rokende motor, was dat voor of na de meeting gebeurd?
Ik heb volgens mij geen andere meg gezien maar heb dan ook niet echt super goed gekeken.
Hoorde dat van Loon busje ook bij jullie? Die gozer gaf een partij gas door de Mc drive haha.
En dan die BMW's aan de overkant(achterwiel aangedreven) beetje driften bij de ingang :D.

Als het mooier weer is ga ik er wel weer heen.
Plan for the best prepare for the worst

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

#192
Bedankt allen.

@Roy, ik nodig niet de hele club uit.
Kan ik gewoon niet kwijt. o-)
Alleen de gene waar ik veel contact mee heb nodig ik uit o-)

@Benjamin, Ik heb alles al klaar liggen voor de spuiter.
Dat monteren en klaar is kees !-!
Truckertje

matthew

Ed gefeliciteerd met jullie huis. !-!

@Rick
Wat betreft stuurhuis is reviseren een goede optie Y,nieuwe kost veel geld en van de sloop weet je nog niet wat je hebt.

@Roy
Welke auto gaat eruit dan :huh:

Roy (Coup a One)

 Y de Mazda 323 Fastbreak _o_ duurtime 8)7 is jongtime Y inruilen voor 01-2013

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev