Advertenties

Deurgreep

Gestart door Roelk, 6 april 2012, 22:20:02

Vorige topic - Volgende topic

Roelk

Heeft iemand enig idee waar ik de aluminium kleur deurgrepen kan halen ?
Voor de binnekant van de auto  !-!

Roy (Coup a One)

Welk type en fase heb je?

Roelk

Dante

Nou, op eBay bv... ;) !-!
In plastic of chrome links & rechts
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Bhuddymahn

Zijn die dingen makkelijk te vervangen? En zijn ze voor de fase 1 gelijk aan die voor fase 2? Vind t wel een mooie upgrade!

Stony (Robert)

fase 1 zit dacht ik met een stangetje, fase 2 met stangetje of met kabel ;) verder zijn ze wel gelijk. Ohja als ze op een auto passen met een kabeltje, zijn ze wel aan te passen voor een stangetje ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Bhuddymahn

Ok thanks! Als ik zo de reviews van die plastiken hendels zie dan zijn ze wel tevreden, maar volgens mij kan ik net zo goed een setje van de sloop plukken en zilver spuiten... Denk dat ik dat maar ga doen haha :)

Roelk

Ja is zo vervangen  !-!
Alleen jammer dat ze geen sets hebben nu moet je 2x verzendkosten betalen.
Of zouden ze wel snappen als je een linker en rechter besteld dat het in 1 pakket kan :p

Dante

Euhm... Vraag dat eens aan de verkoper VOOR je de bestelling doet ;) Hij heeft er genoeg Y
Zo heb ik i.pv. 2x €30 aan verzendkosten voor 1 linker- & 1 rechterachterlicht voor de Polo maar 1x €20,- hoeven betalen... Vragen staat vrij ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roelk

Ja lijkt me een strak plan alleen is mijn Duits niet egt je van het :p
Ik dacht ze ooit bij winparts ook gezien te hebben maar ze staan er niet op helaas

Felix

Er staat: Voor elk volgend object 4 pond er bij. 11 pond in totaal dus.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev