Advertenties


Dynamo stuk + stuurbekrachtiging stuk = v-snaar probleem?

Gestart door sjender, 27 april 2005, 14:03:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

mich

heb toevallig net zelf de stuurbekrachtigingspomp gedemonteerd en weer gemonteerd ivm met een motorsteun en die heeft zo n zelfde spanner erop zitten..of iig had er op moeten zitten. de ring om de bout zat er nog wel, stuk draadend was weg. ff een nieuw stuk draad erop lassen en weer terug zetten, dan kan je weer lekker je riem spannen. een nieuw stelboutje was volgens de garage alleen leverbaar met een complete nieuwe stuurbekrachtigingspomp..wat zijn ze toch praktisch he......

sjender

Citaat van: Meganez op 28 april 2005, 00:31:17

Hey sjender, lang nie gesproken

wel baluh van je riem, gelukkig is t waarscheinlijk heel goedkoop op te lossen... Je dynamo demonteren moet geen probleem zijn denk ik, mocht je toch nog ergens tegen aanlopen dan moet je me maar ff een mail sturen, dan kan ik "de dynamo demonteren" uit m'n RMC vraagbaak ff voor je inscannen.

Gefeliciteerd trouwens met 't 1 jarig bestaan van TBS-Tuning... alhoewel... bestaan?? Volgens mij is het al een half jaar dood...

Hey, jij ook hier???
Nog steeds op de HRO?

Ik ga vandaag aan de slag met me dynamo.
Mocht het niet lukken zijn jullie de eersten die het horen...

Meganez

#17
Nog steeds op de HRO jah... nog voor even... want ga het niet halen dit jaar. Ik ga alleen mn P nog halen en dan ga ik gewoon weer wat anders doen? :-\

Ondertussen nog wat veranderd aan je bak? Ik alleen nog maar audio (zie hier)
en heb ook een evo spoiler liggen. Moet alleen nog gemonteerd worden...

sjender

Het is wel gelukt, alleen ik moet er een heel nieuw dingetje in zetten.
Hij zou toch woensdag naar de garage gaan voor een paar kleine dingetjes en een APK, dan laat ik het gelijk door hun goed afstellen.

In de tussentijd ga ik mijn ICE eruit halen en plaats maken voor een nieuwe set.
Iemand interesse in de oude spullen?

alles wat je in dit topic tegen komt gaat weg...
http://www.tbs-tuning.nl/large/message.php?topic=64&limit=0,10

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Tony

#20
Dat gebeurt vaak bij een foutieve vervanging van de distributie/accesoiresriem. :o
Als je de inbus niet losdraait voordat je de de afstelbout losmaakt (niet goed gekeken he?).
Renault waarschuwd hiervoor in de service bulletin.  ;D
Helaas pindakaas kost je dat een nieuwe stelset en als het tegen zit ook een nieuwe pomp (daar heeft de dealer dus helemaal gelijk in) :D
Je kunt natuurlijk het een en ander aan elkaar frobelen, wat niet garant staat voor een goede werking/ afstelling. 8) 8)
Beginnersfout zullen we maar denken.  :)


sjender

ik heb er zelf nog niets aan gedaan, alleen geconstateert dat hij afgebroken is :D

Paul, je hebt een PM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev