Advertenties


Klets maar raak DEEL 179

Gestart door matthew, 1 april 2012, 17:11:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

@Juul

In Druten zit een zaak Geararts autolak.

Rohald

@pierre: wij spreken elkaar de 15de wel !-!

Ik wilde eerst de schadereparatie afwachten of ik wel of niet nog zou gaan de 15de (kan er toch niet gaan staan met een beschadigde auto) maar denk dat ik er toch wel gewoon ben. Lijkt me weer reuze gezellig om iedereen (weer) eens te zien.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Tedo

@Karin; bedankt voor de tip! Ik weet nog niet of ik ga (veel drukke weekends de komende periode), en als ik ga, ben ik eigenlijk van plan met de andere Megane te gaan.

pierre

@Rohald
Zie je daar wel weer  --
http://www.pijo.nl    Gecertificeerd Autopoetsbedrijf  te Lienden  (GLD)
Wie niet laag rijd hoeft niet om te rijden.
https://twitter.com/#!/PiJoAutopoetser
http://www.facebook.com/pijo.autopoetsbedrijf.5

Roy (Coup a One)

Even een vraagje tussen door _o_ Heb het idee dat mijn vlotter defect is v/d brandstofmeter, moet ik dan gelijk de gehele brandstofpomp vervangen of is het ook anders op te lossen :?

matthew

Dat is compleet met je brandstofpomp Roy dus ja alles ervangen.

Christian de Vriend

@Matthew

Weet je toevallig of de kabelboom in de auto zelf (die groten deels naar de interieur ecu loopt) het zelfde is bij elke
uitvoering?kan dus een 2.0 16v computer (met motor ecu) zo overgezet worden?ik verwacht het niet,te goed om waar
te zijn,maar nooit geschoten is altijd mis.

Had het destijds bij mn r19 dat de kabelboom bedraad was voor alle opties,echter de componenten zelf ontbraken.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

nielsjoh

Waarom is dat topic over het Renaultoloog festival gesloten? Ik had zojuist een officiele uitnodiging van de organisatie ontvangen voor de Mégane Club. Die zou ik graag even plaatsen.
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

Rick Santbergen

Geen idee, zal zo eens kijken.

Rick Santbergen

Maak maar nieuw topic aan of mail het even door naar mij.

Dennis Postma

Stefan en ik vroegen ons afgelopen zondag af hoe dat kleurtje op mijn cabrio nou eigenlijk heet. Zo heet de kleur geel op de Megane 1 jaune tourne sol. Na wat zoeken op het internet ben ik er inmiddels achter, dit kleurtje heet dus terre de sienne. Dat vond ik dan wel weer een leuk weetje om te weten.  :P

Tedo

Zeker in het geval van een bijzonder kleurtje leuk om te weten! Die van mij zijn "gewoon" Noir Nacré (het heel lang geleverde diamantzwart metallic).

Roadkill (Michiel)

ah dan zal het bij mij ook wel zo heten ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Als er NV 676 op de sticker aan de binnenzijde van je deur staat, wel.  Y

Edwin Postma

Dan ben ik ook wel benieuwd naar de mijne
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev