Advertenties


Klets maar raak DEEL 179

Gestart door matthew, 1 april 2012, 17:11:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn


Albert001

Ff een vraagje

Iedereen kan een plaatje toevoegen bij zijn of haar berichten maar als ik dat wil doen werkt het niet weet iemand hoe dat kan??
Ik heb het met firefox geprobeerd en met Google Chrome
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Karin

Albert, dat is als je lid bent, dan kun je een avatar aan je naam toevoegen.

Albert001

Dat weet ik Karin maar bedoel zoals in benjamins plaatjes gewoon plaatjes e.d neer zetten als ik op voeg afbeelding toe klik krijg ik alleen dit [ img ][ /img ] en kan er niks in zetten
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Karin

Daar tussen moet je de gegevens van de link neer zetten. Je kan het controleren of het gelukt is door op bekijken te klikken, zie je dan niets dan kan je het nog aanpassen.

Albert001

dat heb ik gedaan en zie dan alleen de tekst van de link.
Ik heb foto's geupt bij photo bucket en als ik daar een link van pank van 1 van de foto's komt niet de foto maar alleen de link te staan ( voorbeeld) grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en nu doet ie het wel  8)7 l- schiet mij maar lek
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Karin

Zal ik niet doen, wordt zo vervelend in je dagelijkse leven haha. Maar ik ben blij dat het nu gelukt is.

Albert001

hahahah ja das waar thnx in ieder geval
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Albert001

Zie hier zoals gezegt officieel RMC lid nu  Y
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Dennis Postma


Albert001

Thnx straks alleen nog ff een mooie shot maken van de coupe tis mooi weer dus denk ff Epen in en een mooi plekje zoeken voor een paar mooie foto's
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

keesos

Ah, ik ben ook lid nu, mooi werk!

Dennis Postma


Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

matthew

@Rogier
Gefeliciteerd met je promotie.

Voor foto's hier te krijgenen geuploaded via photobucket is het onder de foto de laatste link kopieren en plakken in je bericht.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev