Advertenties


Klets maar raak DEEL 179

Gestart door matthew, 1 april 2012, 17:11:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rohald

Heb dat bij Brezan vandaag nagevraagd, en volgens hem zijn ze er alleen die je vast moet maken. Oftewel met schroeven vastmaken.
Dat zie ik echt niet zitten. Dacht eigenlijk dat je die wel kon vastplakken of met een magneet kon vastzetten.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Stony (Robert)

ik heb er 2 soorten verloopstekkers erbij gehad ;) 1 voor de Ph1 en 1 voor de Ph2 ;) Ze zijn er dus wel!  :)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Rohald

Alleen ik heb net de verkeerde l-
Heb al snel gezocht op internet, maar kan ze zo snel niet vinden. Heb nu iemand benaderd om de originele over te nemen. De tijd is te kort om uitgebreid te gaan zoeken. Had gehoopt dat iemand ze tijdelijk te leen zou hebben. Dan had ik genoeg tijd gehad om verder te kijken. Helaas wordt dat nu dus nog een setje achterlichten op voorraad  8)7
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Dante

@Mark: Ons model heeft nog net geen CAN bus
In m'n projecttopic kun je info & foto's vinden van de LEDs die ik als stadslicht & kentekenverlichting heb gebruikt !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Maar kan wel heel raar gaan doen met led-lampjes. Ik heb er ooit led-knipperlichten achter ingezet, maar dat werkte dus niet zoals het moest. Toen maar weer gewoon Silvervision.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Nu wel, maar toen had ik nog een Megane I ph. 2 hatchback met hetzelfde geboortejaar als de jouwe!  !-!

Zie mijn autogeschiedenis.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rohald

Ik heb ook geen CAN bus (althans, dat staat niet op de verpakking vermeld). Waar je wel enigzins rekening mee kan houden is de lengte.
Zo las ik net bij Dante dat die van hem te groot waren. Zo zijn die van mij net iets te klein. Maar als je de beugels waar ze tussen vallen iets naar binnen buigt, passen ze ook prima.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Roadkill (Michiel)

#69
Citaat van: Rohald op  5 april 2012, 21:56:37
Heb dat bij Brezan vandaag nagevraagd, en volgens hem zijn ze er alleen die je vast moet maken. Oftewel met schroeven vastmaken.
Dat zie ik echt niet zitten. Dacht eigenlijk dat je die wel kon vastplakken of met een magneet kon vastzetten.

Beugeltje maken bout met vlindermoer erop,stekkers in de bekabeling,is ie met 2 minuten ge monteerd en gedemonteerd,dus net zoveel werk als een magneet ding (wat weer niet gaat werken op de achterbumper....... :D ) En dan dus net onder je bumper hangen,zie je ook het beugeltje niet. (dit word veel gedaan bij uit de oeesofee geimporteerde auto's)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

@ Dante ik heb ook geen Canbus hoor...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Mistlicht zit bij mij gewoon in het achterlicht. Kabeltje trekken, schakelaart om het aan en uit te zetten en nog geen enkele klacht gehad tijdens APK dat er een lichtje moet branden in je klokkenwinkel.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Oh ik heb btw gisteren de leds al mogen aanschouwen bij Mark,staat helemaal top!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo


Roadkill (Michiel)

#74
niet qua verlichting iig,krijg geen foutmeldingen bij stukkende lampjes..

btw ff een Xenonvraagje,misschien een beetje dom,de kleur word toch bepaald door de lamp en niet door de ballast? Ik heb vandaag de nieuwe mogen ontvangen maar de lamp is een 6000k,maar op de ballast staat 5000k... Lijkt mij dat de ballast geen kleur bepaald,maar ben met xenon nog een leek

Laat meer het stond zo op de doosjes,maar die horen niet bij de geleverde spullen... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev