Advertenties


Klets maar raak DEEL 179

Gestart door matthew, 1 april 2012, 17:11:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Voor de Vodafone klanten onder ons, http://www.telegraaf.nl/digitaal/11898233/__Gratis_bellen_na_storing_Vodafone__.html
om de mensen een compensatie te bieden, biedt vodafone een aantal dagen gratis bellen aan !-!

Albert001

Goeie middag mede RMC Leden.

Hierbij wil ik even goed nieuws met jullie delen.
Aangezien ik al een hele lange tijd zit te denken om te gaan verhuizen heb ik vandaag de knoop door gehakt.
Aanstaande Maandag kan ik mijn nieuwe woning betrekken.
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Rogier

Gefeliciteerd Albert, nu verwachten we wel gebak aankomende zondag :D

Albert001

Gebak :? :? verhuizen kost me alweer een godsvermogen  l-
Neem wel een pak Bostogne mee is dat ook goed  :q
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Rogier

Een vlaai kost maar 5 euro bij de Hema :D maar Bostogne ook altijd goed !-!

Edwin Postma

Goeiemiddag. dat is mooi snel.
Ik ben ook druk bezig met een woning. !-!
Truckertje

Albert001

@ Rogier Vlaai wordt niet lekker als ie zo lang in de auto ligt en een echte vlaai haal je niet bij de hema maar vers en nog warm bij de bakker.
En als ik um al vesr kan over brengen moet ik met de airco aan rijden op min 20 ofzo brrrrrrrr
Wordt gewoon bostogne

@Edje is idd snel vanmiddag gebeld en gekeken en gelijk alles geregeld zolang mensen gelijk geld zien kan alles heel erg snel geregeld zijn  :P
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Joey Voormolen

ben ook bezig met een huis.
even de hypotheek regelen en rond krijgen.
Lowered M3C GT

Fubar (Marcel)

De huizen zijn spotgoedkoop (geworden); de rente nog steeds laag. Moet toch lukken?
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Edwin Postma

Truckertje

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ach woon in een huurhuisje/appartement en bevalt me prima! Alleen is dit niet voor eeuwig.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dennis Postma

Tja de huizenprijzen zijn inderdaad relatief laag, het valt alleen over het algemeen niet echt mee om als starter een hypotheek te krijgen en op die manier voet aan de grond te krijgen. Het enige alternatief is dan huren, hebben wij ook 5 jaar gedaan. Opzich niets mis mee, het is alleen jammer dat het niet van jezelf is.

Karin

Albert gefeliciteerd, Joey ik hoop dat het gaat lukken.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op 12 april 2012, 17:16:17
Balen Roy.

Ik moest wel even goed kijken. Wat glimt die auto van jou zeg!

En dat terwijl die niet eens gewassen is :D _o_ dat wordt nog wat zondag ;)

Rohald

Wij zijn ook ons aan het oriënteren op de koophuizenmarkt. Moeten alleen nog wachten tot mijn vriendin haar studie heeft afgerond.
Maar kopen als starter is niet makkelijk. Tuurlijk zijn de prijzen gedaald, maar een hypotheek krijg je ook niet zo maar meer.
En huren is in Barendrecht ook niet makkelijk. Bij elk huurhuis dat interessant is, komt een urgentie bovenaan.
Zit je jaren te wachten op je "droomhuis" gaat iemand ermee vandoor die net komt kijken. Is misschien wel iemand die wegens financiele redenen gedwongen vanuit een koophuis een huurhuis in moet.

Denk dat we in een fisuele cirkel terecht komen: een starter kan lastiger kopen, en een doorstromer zal niet zo snel een nieuw huis kopen omdat ze hun eigen huis bijna niet verkocht krijgen. En de huizenmarkt blijft op zijn gat liggen. ;(
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev