Advertenties


Klets maar raak DEEL 179

Gestart door matthew, 1 april 2012, 17:11:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Ard Klok

Nog even terugkomend op het thema toertocht in Limburg.
Er zijn ook wat websites met kant en klare routes zoals deze of deze of deze 
Voor de mensen met TomTom o-) of Garmin navigatie is dan de complete route ook te downloaden.

Heatzone (Mark)

Afgelopen zaterdag iemand van Renault gesproken die altijd een IDE versie heeft gereden. Vertelde mij dat de IDE motoren goed in de toeren gejaagd moeten worden om vervuiling te voorkomen en niet af en toe maar altijd!

Ben benieuwd of het de vervuiling echt tegengaat of niet :O

Dennis Postma

Ik denk dat je ook al een heel eind bent als je gewoon goeie brandstof tankt bij een Shell, BP enz, enz, enz. En niet bij een budget pomp zoals Tango, Supertank enzo. Soms is een pomp als Shell wel duurder (niet altijd) maar dat merk je dan ook aan de kwaliteit van de brandstof (zit minder prut/rotzooi in) en de prestaties en verbruik van je blok. Dit houd 'm dus ook al een stuk schoner.

Heatzone (Mark)

Ja hij vertelde inderdaad ook dat hij altijd speciale brandstoff tankte, van de Shell en BP o.a.!

Dennis Postma

Och zo speciaal is dat niet hoor, maar beter is het wel. Of 98 tanken. Hebben wij met de 206 GTI van ons ook een poosje gedaan na de nodige problemen om 'm goed schoon te rijden. Dat ga je alleen wel in je portemonee voelen. Toen de problemen over waren hebben we gewoon weer 95 getankt maar bijna altijd alleen nog maar bij Shell.

Nicole

98 tanken is inderdaad wel beter.
Tanken wij ook in de Impreza, al was het eerst wel ff goed zoeken naar een pomp die 98 heeft. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Albert001

@ Rebecca is misschien een optie even kijken of er een mooie tocht is die daar langs komt.
@ Ard Ik heb daar zelf idd ook een route vanaf gepakt en rechtstreeks op me Garmin gezet en die duurt juist bijna 3 uur maar ik ga nog wel even verder kijken voor een mooie tocht en misschien dat we dan idd bij rest. in den Hoof aan de rand van Maastricht terecht komen.

Als iemand nog meer ideeen heeft is altijd welkom stuur me anders een PM met je idee
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Rebecca Fontijn

er is vandaag serieus een waar wonder gebeurt ...... ik heb zelf mn olie bijgevuld terwijl ik normaal altijd naar de garage croste
zo trots op mezelf  !-!

pierre

http://www.pijo.nl    Gecertificeerd Autopoetsbedrijf  te Lienden  (GLD)
Wie niet laag rijd hoeft niet om te rijden.
https://twitter.com/#!/PiJoAutopoetser
http://www.facebook.com/pijo.autopoetsbedrijf.5

Edwin Postma

Vandaag kom ik terug van mijn werk bij mijn auto.
Zie ik dat er heel fijn een collega tegen mijn auto heeft aangezeten en natuurlijk geen briefje achter gelaten. >:( ;(
Ik ga morgen even kijken of er camera beelden zijn van de aanrijding l-
Schade? Linker zijscherm naar zijn gooitje. :shocked:
Auto naast mij heeft ook geen schade en er is natuurlijk ook geen briefje actergelaten.


Zondag kom ik wel gewoon naar Nijkerk.
Laat me niet zomaar weg slaan. ;)
Truckertje

Nicole

Kl#te Edwin!
Misschien idee om nu meteen 2 spatborden zonder knippers te monteren? :q
Hopen dat er camera beelden zijn in ieder geval!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Edje dat is echt zonder maar hopelijk vindt je de dader _o_ Mocht het op eigen terein zijn geweest meld het dan ook bij je werkgever, zij zullen op zijn minst zo blij zijn met zo'n werknemer en het helpt je natuurlijk altijd even wat verder _o_ Sucses met de afloop --

Koentje

Edje, zonde. ik heb nog wel een linker spatbord. weet nie of daar iets op zit... succes met het afhandelen

Edwin Postma

@Nicole. Ik ga kijken wat het word. Heb die kans nu wel natuurlijk.
@Roy. Het is op Terrein van DC AH gebeurd niet bij ons zelf.
Kan net zo goed een medewerker van de Albert heijn zijn.
Of een Pool.
Ga morgen kijken of ik wat op de lichtkrant kan krijgen. o-)


Ik ben trouwens al lang blij dat hij mij niet tegen de koplampen aan gezeten heeft 8)7
Truckertje

Heatzone (Mark)

Klote man!!! dat is echt een beste deuk

Gelukkig is het alleen je zijscherm die beschadigd is! hoop dat je de dader vind!!


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev