Advertenties


diverse dingentjes (antenne)

Gestart door homan111, 29 maart 2012, 08:36:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

homan111

Hallo,

Ik heb een aantal mankementjes aan mijn Megane uit 2005. Hier heb ikbij een de,montage bedrijf vervangende producten voor opgehaald. Waaronder een zonnescherm voor links achter. Deze heb ik er gisteren ingezet en werkt weer perfect. Tevens heb ik rechtsachter en linksvoor mijn elec. ramen defect. Ik heb een nieuw mechaniek gekocht voor rechtsachter. Om dit te kunnen inbouwen heb ik wel diverse handleidngen en tips gevonden op dit forum. Dus dit zal wel goed gaan komen. Als iemand nog tips heeft hierover of waar ik op moet letten zijn deze natuurlijk altijd welkom. Nu is mijn combi antenne (geintegreerd DVD navigatie) defect. Ook hiervoor heb ik een andere gekocht. Echter over de montage hiervan over hoe en wat kan ik niks vinden. Kan iemand mij hiermee helpen hoe dit het beste te doen is!

alvast bedankt

homan111

Weet iemand wat het betekend bij de bus controllr dat de iic een fout code staat?

homan111

Antenne zit er op...redelijk makkelijk zelf te doen. Rechtsachter de kap zitten de aansluitingen. Hemelbekleding los halen......stekkertjes los... Schroef van de antenne los en je kunt hem er zo afhalen. Andere antenne er op aansluiten en hij werkt weer als vanouds..heerlijk om weer eens radio te kunnen luisteren ipv alleen maar cd's... Nu alleen nog het rechter achterraam....dit zal wel wat meer werk zijn vrees ik..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev