Advertenties


Welke bumperlip

Gestart door Roadkill (Michiel), 19 maart 2012, 19:56:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Ben even benieuwd welke bumperlippen eronder een Meg2 passen. weet dat die van de Seat Leon FR geloof ik eronder past,maar die vind ik persoonlijk niet laag genoeg. Hebben jullie nog ideeen,foto's van Meg2 met bumperlip?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo


Roadkill (Michiel)

Soory maar vind die foto nou niet echt duidelijk,enne een bumperlip vind ik genoeg,hoef geen hele set verder (een goedkope RSbumper is natuurlijk nog het mooist,maar die zijn niet te vinden)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

Je kan ook gaan voor de lip die op de GT 165 zit.

Roadkill (Michiel)

Ja als ik zoek op MEG2 voorbumperlip krijg je die allemaal,maar het punt is juist dat ik niet standaard wil,de Meg1 is veel uitgerust met een ibiza lip of een espace of Laguna lip. Ik heb er aan zitten denken om er een GolfIII GTI lip onder te doen,is ook een soft rubber heb ik ook (bijna) geen last van de drempels,dus wil iets wat niet meteen hoeft te passen,en het liefst subtiel is,die van de GT is wel redelijk subtiel,maar niet echt mijn stijl.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Ik heb er pas 1 gezien die bestond uit 1 deel,maar zoiets ja,dan poremt de Meg meteen een stuk lager,maar goed net weer een rekening betaalt van stickerdump,en wil de 15e ook nog wat geld kunnen uitgeven,en aangezien mijn vriendin vrij streng is met mijn zakgeld maar ff rustig aan doen :D :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

Ok kost op MP nieuw 17 euri die je et liet zien,binnenkort maar eens mailen....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Op EBay ook. Wel die uit een deel nemen. Ben alleen benieuwd of het wel staat op een Megane.

Roadkill (Michiel)

Die uit 1 deel is niet te vinden,denk het wel,zag hem een tijdje terug op een verlaagde Vento,echt superdik!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Nicklas

Weet iemand toevallig het onderdeel nummer van de renault megane GT 165 ik vind de achterbumper heel erg mooi, maar kan er totaal niks van vinden.
Megane II 2002 - Blauw metalic - 3 deurs - trekhaak

Tedo

Hier staat een GT achterbumper te koop à 80 euro.

http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/318439396.htm?ca=12_s

Je hebt dan nog wel het sierstuk rond de uitlaten nodig, die heb ik hier ook liggen voor een projectje, en het nummer daarop is: 82 00 569 720
Let op: heel erg duur bij de dealer. Sporadisch wordt er een op eBay aangeboden voor minder.

Dit sierstuk zit geklikt, je zou ook de sleuven zelf kunnen uitmeten en maken op je bestaande bumper.

Nicklas

@ Tedo

Thanks! Ik zal ebay eens afstruinen, verder heb ik de bumper ook al voor 75 bij een Nederlandse bumper site gevonden. Daarnaast gaat het mij idd om het sierstuk rond de uitlaat, de uitlaatjes zelf wil ik aan de bumper vast polyester(en) zodat ik gewoon de originele uitlaat behoud.

Megane II 2002 - Blauw metalic - 3 deurs - trekhaak

Nicklas

Btw heb ik wel een megane II met een trekhaak, maar daar moet vast wel iets op te verzinnen zijn :P
Megane II 2002 - Blauw metalic - 3 deurs - trekhaak

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev