Advertenties


nieuwe banden

Gestart door greenmachine, 18 maart 2012, 18:45:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

greenmachine

Hoi,

Ben binnekort toe aan een paar nieuwe voorbanden, zit nu na aanschaf vorig jaar een of ander wazig merk(goodrich) op, iemand een goed advies mbt nieuwe banden?????, bandemaat is nu 205 , 16 inch.

gr Ad

Tedo

Ik heb zelf in de zomer deze en deze, maar dan in 17".

Roadkill (Michiel)

Als je BF Goodrich bedoelt,dat is geen vreemd merk hoor,ik heb zelf goede ervaring met Dunlop,en Roadstone (Darkhorse,maar deze word niet meer geleverd)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

greenmachine

zelf had  ik nog niet van dit merk gehoord, moet erbij zeggen deze banden zaten erop toen ik de megane vorig jaar juli kocht, zelf ben ik meer gecharmeerd van michelin  moet ik zeggen,  heb ze al vaker gehad en op de motor vaste prik. Maar niet elk type auto rijdt perse lekker met bv michelin, dus dacht wat is nu een goede band specifiek voor de megane grand tour??.

renault@soest

ik heb afgelopen weekend federals gemonteerd,tot nu toe vind ik het fijne banden..
besteld bij autobandenmarkt..
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Roadkill (Michiel)

Nou ligt er helemaal aan wat voor Michelins,ik had de standaard Energy's 2 eronder,nou echt nooit meer!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Energy's moet je niet hebben, zie mijn post bovenaan voor goede Michelin's.
Ik heb ook Continental Sport Contact 2 onder de grand tour gehad, maar vind de Michelin's toch beter.

Karin

Ik heb de consumentenbond van deze maand, daar staat een test met zomerbanden in. Misschien kan je ergens er een exemplaar van vinden. Verder hangt het denk ik ook wel af van wat je zelf prettig vind.

Dante

Ik vind m'n Kumho Ecsta's ook niet verkeerd rijden.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Benjamin Renon

#9
Banden keuze is ook afhankelijk wat je zelf wilt. Goede grip, langere levensduur en nog belangrijker je geldbuideltje...

Wil je wat zachter rubber, maar (redelijk) goede grip pak dan bijv. Bridgestone RE50A of de GoodYear Eagle F1's. Nadeel is snellere slijtage door zacht rubber.
Als je niet veel geld ui te geven hebt, dan kom je sneller bij de iets onbekendere merken...
Onder Mégane heb ik nu Uniroyal Rainsport en ben er tot nu toe tevreden over.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dante

Pirelli vond ik ook altijd wel lekker rijden Y
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Felix

Ik kwam net door te zoeken op "consumentengids, maart 2012" op een pdfje van het betreffende artikel.
Ik plaats de link maar niet ivm copyright gedoe enzo. Zelf dus even zoeken  ;) Hij staat op de continental website.

Dante

Linken is niet hosten ;) Gewoon plaatsen Y
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Felix


greenmachine

oke alvast bedankt voor zover, als de bandjes erop zitten , laat ik mijn bevindingen weten

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev