Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 49

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 17:57:53

Vorige topic - Volgende topic

Dante

Typisch... De mijne is namelijk APK goedgekeurd & APK steekproef goedgekeurd mèt LED stadslichten...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Ik heb toch ook LED stadslichten in me angel eyes en kom ieder jaar er door heen ;)

Roadkill (Michiel)

Echt wit,heeft altijd een blauwige gloed (dat is wat ik heb geleerd van mijn vader,en die werkte op een drukkerij,en het meest witte papier leek ook een blauwe gloed te hebben) De Led's hebben ook gewoon e-keur,en lijkt me erg stug dat een hele lichte blauwe gloed afkeur zou zijn. Maar goed ook onder de apk keurders zitten ongelovelijke z@#$%....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Robin

Zo, terug van een ochtendje JD. Goed geholpen, leuke mensen daar :)

Hier de resultaten  :grin: Iets minder dan ik verwacht had, maar desalniettemin erg lekker rijden :grin:

En nog 2 filmpjes :)

en

Ben er erg blij mee, loopt als een raket :grin:
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

matthew

Netjes Robin.

Wat is er allemaal voor gewijzigd nou om dit te behalen?

Roadkill (Michiel)

verdorie kopm er net achter dat ik maar weer 1 brandende koplamp heb,mag ik vanavond weer aan de sleutel,want ik kom er mooi niet bij via de wielkast (door de verlaging zit me wiel te dicht bij het luikje en kwam er ook achter dat de ballasten erachter hangen.. :D)
Slow&Low

rened

irritant he...
vorige week ook mn wiel verwijderd om mn koplamp te verwisselen.... stopt maandag mn knipperlicht ermee.... ahhgr

Rogier

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 30 maart 2012, 10:05:53
verdorie kopm er net achter dat ik maar weer 1 brandende koplamp heb,mag ik vanavond weer aan de sleutel,want ik kom er mooi niet bij via de wielkast (door de verlaging zit me wiel te dicht bij het luikje en kwam er ook achter dat de ballasten erachter hangen.. :D)

auto omhoog krikken en je auto je veren worden uitgerekt, zo kom je weer bij je luikje :P

Roadkill (Michiel)

Dat gaat dus niet lukken,maar goed ik dus net gekeken alles zag er goed uit hmmm. Toen bedacht ik me dat er een advies in de handleiding stond om de zekeringen te vervangen door minimaal 20A ivm opstarten en dat minder kon door smelten,dus maar ff de zekeringen gecheckt en ja hoor die lag dus door. Dus eerst natuurlijk nieuwe zekeringen zien te scoren,en gelukt,zekeringen vervangen,ook meteen de andere maar gedaan,en ja toen had ik links en rechts weer licht!!!! Enkel links netjes van de xenonlamp en recht dus de kabel naar de ballast..... Rap de verlichting weer uit gezet,linker ballast gewoon aan te raken niet eens warm, de rechter kon je een eitje op bakken. Net dus maar een mailtje naar Navaudio gedaan,maar de garantie bepalingen zien er niet gunstig uit,alles moet nog in de orginele verpakking zitten en mag geen gebruiksporen hebben,dat word dus moeilijk als je het al gemonteerd hebt... En googlen op ervaringen met Navaudio zijn ook niet echt hoopvol,maar goed ik ben positief ingesteld en ga uit dat er ook goede ervaringen zijn. Dus morgen maar ff lampjes bij de Action halen en hopen dat het geregeld is voor Nijkerkerveen,zodat ik gewoon met Xenon kan rijden.

Ja het was een mooie aanbieding,misschien te mooi om waar te zijn,misschien had ik beter moeten weten maar je mag toch wel een een gok wagen?
Slow&Low

Roadkill (Michiel)

Mail terug gehad,moet foto's maken van de defecte spullen en samen met een foto/scan van de aankoopbon terug mailen en dan sturen ze een nieuwe lamp+ballast op,dus gaat waarschijnlijk goedkomen,en dan kan ik de hele zooi weer los halen en terug naar Xenon. ;)
Slow&Low

Robin

Citaat van: matthew op 29 maart 2012, 21:22:01
Netjes Robin.

Wat is er allemaal voor gewijzigd nou om dit te behalen?

Een flinke waslijst, in het kort;

3" downpipe zonder kat.
2.5" Milltek zonder middendemper
Custom front mount intercooler
Silicone turbo intake pipe
4bar brandstofdruk
extra brandstofpomp (255L/u op 8bar)

En nu vergeet ik vast nog wat ;)

Rogier

Robin

YVE5

Setje velgen geleend van een vriend, auto vooraan volledig naar beneden geschroefd en men dak in roze + carbon gewrapt.   Ziet er zo uit:

niet letten op de folie die gelost is, wordt nog opgelost.

Ohja, en het volgende ligt hier ook al klaar, maar moet nog gemonteerd worden.

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev