Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 49

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 17:57:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Staat er netjes bij zo Mark.

Ik heb vandaag ook weer het een en ander gemonteerd op de Meg,heb vandaag de motorkap bekleding gescoord,en ge monteerd,en ook een zelfdimmende spiegel gemonteerd,dat is dus echt plug en play!! En nog 2 dingetjes eerder deze week gedaan,de motorafdekplaat die Dante voor me gescoord had,aangepast ivm de lpg installatie en gespoten,foto's volgen nog.

EN DAN VOOR DE MIEREN$%#%% ONDER ONS,HET IS ZO VER,HET PLAATJE VAN HET SLEEPOOG IN DE ACHTERBUMPER ZIT ER WEER IN!!!!!!  :D (kwam ik tegen bij de grote schuuropruiming :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

@Mark: Goed bezig !-!

@Michiel: Ja, dat plaatje maakt 'm wel àf...:q

Ik ben vanavond langs de Gamma geweest, want 15% korting op alles... Dus ff een metalen schuurpad, witte metaalprimer, 2 blikjes schoolbordverf & toebehoren gescoord voor de Polo-motorkap...:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

-Jo-

een coupé ph1 en een cup megane, als ik iets koop doe ik het gelijk goed  :q

Tedo

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 12 mei 2012, 16:57:22
EN DAN VOOR DE MIEREN$%#%% ONDER ONS

En bedankt! Je ziet er anders meer van dan van die motorkapisolatie (die ik op de sedan ook nog wel wil, dus benieuwd wat je ervoor moest neerleggen). Zit dat standaard alleen op de 2.0 en de diesels?

Karin

@Jo, dat is niet meer iets!!!!

Dat is aardig wat haha.

matthew


-Jo-

zoiets, geblazen cupmegane met chargecooler. Kwestie van de spullen op te gebruiken die ik liggen heb. Te koop aanbieden heeft geen zin, dezer dagen krijg je nergens meer geld voor.


Heatzone (Mark)

Ik heb van het weekend bij de sloop een nieuw afdek kapje gescoord voor me speaker in me deur en een dopje voor op de arm van me ruitenwisser, die was ik ook kwijt...  8)7

@ Mark, ziet er goed uit, enkel nog de knipperlichtjes vervangen voor die van Philips? dan heb je geen oranje gloed meer in je koplampen!

@ Michiel, jij bent ook goed bezig de laatste tijd !-!, hoe staat het ervoor met je lip?

Roadkill (Michiel)

Die ligt nu in de schuur,maarre je had wel ff kunnen zeggen dat je heen ging! Maar ik ga waarschijnlijk zaterdag weer :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Haha het was ook meer een impuls actie, ik irriteerde me aan dat missende kapje van me ruitenwisser arm! Ohh hoe laat ga je zaterdag? Lijkt me wel leuk om mee te gaan als je mij aanwezigheid natuurlijk waardeert :P

Roadkill (Michiel)

#206
Altijd dat weet je toch,ik ga meestal redelijk vroeg...

@ Tedo volgens mij enkel de diesels,wil wel voor je kijken als ik er toch ben,dacht een eurootje of 5...

Edit: als morgen de lichtkoepel eindelijk word geplaatst bij ons thuis red ik het niet,maar anders ga ik morgen wel ff kijken op de sloop voor de motorkap isolatie (en Espace4 lip)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Geen haast! Mijn 2.0 16V heeft ook standaard motorkap isolatie.
De 1.6 16V niet. Voor die laatste zou het dus wel leuk zijn (al is die standaard al veel stiller).

YVE5

Na de keuring nog een update geplaatst:

vooraan: 17x8" (2" boord)
achteraan: 17x9" (3" boord)

en uiteraard lichtjes verlaagd...
zijlijstjes zijn een testfit. Weet nog niet of ik ze nu al ga plaatsen eigenlijk...

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Roadkill (Michiel)

@Tedo,als ik tijd heb ga ik zo wie zo ff heen (onwijs hoe de voorraad gaat daar :S ) Dus kan er 1 meenemen als je er 1 wil hebben.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev