Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 49

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 17:57:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

nd-photo.nl

Citaat van: Remy P op  2 mei 2012, 09:22:02
Klinkt goed hoor Andy !-! Zou je me 's willen PM'en waar je die gehaald hebt, kosten etc.?

PM gestuurd!

Karin

@Tedo, mooie velgen, niet duur ook maar voor mij toch 3 1/2 uur rijden. Vind dat een aardig eind.

Tedo

@ Karin; en toch wegen reistijd en -kosten op tegen het verschil in prijs wat je bijv. op marktplaats zou betalen.
Sommige verkopers versturen ze ook: kost rond de 80 euro om een set velgen te versturen vanuit Duitsland.

En als je een set ophaalt in bv. Limburg of Drente, ben je ook al snel 2 - 2,5 uur onderweg vanaf de randstad.

Jeroen

#168
Bedankt voor de leuke reactie's.
Antwoord op de vraag "staan ze niet wat te ver naar buiten"
Nee, dat maakt het juist lekker dik.

Voor de liefhebbers, foto's gemaakt in het spookstadje Doel:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.326280230777243.75163.100001858055606&type=3&l=568542ae18
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Dennis Postma


Jeroen

Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Edwin Postma

Truckertje

Nicole

Ik heb momenteel alleen een update op Impreza gebied.
Van de week hebben we nieuwe knipperlichten gehaald.
Gezien de koplampen wat donkerder zijn, wouden we dat "mee nemen" op de rest van de auto, dus zijn er smoke-knipperlichten op gekomen.
Een witte was ook niet echt geweldig meer, dus ze waren ook aan vervanging toe. :)

Wit:


Smoke:


Tevens een Exedy koppeling besteld, deze koppeling kan gebruikt worden tot 320pk, piek koppel 450NM. :)
De huidige is nog goed, maar gezien ze nu een mooie tijdelijke actie hebben, heb ik hem alvast maar besteld! :)


De "grote" update's voor de megane zullen volgend jaar waarschijnlijk pas gaan komen. :)
Gezien ze toch niet meer voor een redelijke prijs te verkopen zijn, zal hij toch blijven, en is het de bedoeling dat hij volledig aangepakt gaat worden.
Incl een aparte kleur van Honda. (er zijn vast wel mensen die weten welke kleur ik bedoel :q )
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Koentje

Net maar ff een schroefset voor mij 107 besteld.
Ben erg benieuw. Weet wel hoelaag hij kan maar hoe het eruit gaat zien met orginele velgen (14inch met 165/55 band)

En hoe mijn ouders erop reageren wat het is...

Edwin Postma

Hahaha.
Ik weet nog hoe mijn pa keek toen ik thuis kwam naar de verlaging.
Nee schuddend en mopperend :D :D
Maar goed bezig Koentje ;)
Truckertje

Koentje

Haha.. ik zou het thuis eronder moeten zetten.. zou nie weten waar anders...

Edwin Postma

Truckertje

Koentje

Ow ja... nah.. het pakket komt wel hier aan dus.

Ik hoop dat ie deze week nog binnen is en dan kijken of ik hem vrijdag eronder ken gooien voor meeting R'dam

Rick Santbergen

Ik zou hem toch eerst uitlijnen voordat je lange stukken ga rijden......
Zonde van zo'n nieuwe auto.

Koentje

Hoe bedoel je, Rick? een nieuwe auto is toch altijd uitgelijnt?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev