Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 49

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 17:57:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Felix


Albert001

Zo vandaag de nieuwe einddemper op gehaald bij Frank ( Thnx Fankie ) en gelijk er onder gezet.
Moet alleen maandag ff een beugeltje maken zodat hij er netjes recht onder het gat hangt.

Hier vind je de foto's
http://s1245.photobucket.com/albums/gg590/Albert0014/Megane/
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Xanquezer (Frank)

Netjes!

Klein stukje nog hoger hangen, dan zittie als gegoten :)

Veel plezier !!  :) :) :)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Albert001

Dat gebeurt als ik de beugel heb dan komt hij gelijk mooi op de juiste hoogte
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

rened



Van het weekend mezelf maar eens een plezier gedaan en eindelijk een RS style uitlaat eronder gelast.
Wou ze eigenlijk aan de buitenkanten, maar helaas past dat niet.

En net als iedereen de auto staan wassen natuurlijk  -- 8)

Roadkill (Michiel)

@ rened:Beter,ff een vraagje met wat voor schroefset rij jij eigenlijk onder je Meg? (zit er ook over te denken om voor de onderste ring er nog af te halen,maar kan de bovenste ring wel in zijn 1 de krachten aan die er op komen? (heb er zelf een V-maxx set onder)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

rened

heb ook de v-maxx, en idd we hebben hetzelfde probleem.... hij wil niet laag zat voor.
Op de foto is te zien dat ik hem achter weer wat omhoog heb geschroefd, omdat ik het niet mooi vond dat hij achter lager stond als voor...
Maar het persen zie ik niet zo zitten... Liever kortere veren.


zo staat ie voor/achter

Roadkill (Michiel)

Heb jij hem net als mij meteen laag gezet bij montage,want ik kan me vergissen maar ik heb hem vorige week 1,5 cm terug omhoog geschroefd en heb nu eigenlijk het idee dat ie toch een beetje gezakt is,ga ff kijken wat ie doet als ik hem weer helemaal naar beneden zet. Maar hoelang rij je nu zonder die onderste ring??(anders vind ik dat misschien ook nog wel een optie)

En achter heb ik hem zo wie zo alweer 2 cm omhoog gezet,maar dat heeft meer te maken met de gastank,en met de spacers er tussen is het denk ik ook niet zo'n strak idee als ik hem helemaal laag zet achter :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

rened

ik rijd nou denk ik 3 jaar met deze set.
Eerst een half jaar 4cm verlaagd, daarna een paar weken bijna helemaal naar beneden, daarna weer een jaar 3cm omhoog,
(ik hoor wat extra resonanties helemaal omlaag)
en nu op z'n laagste, ik denk ongeveer 3/4 jaar.

De onderste ring is er niet helemaal af, maar zit maar met een 1 winding schroefdraad vast, dus hangt er eigenlijk meer onder
dan dattie wat ondersteund. Anders moest ik weer heel de veerassembly uit elkaar halen.

Wel merk ik dat mn homokoneten het zwaarder te verduren hebben, nou ratelt de rechtste ook al.

Roadkill (Michiel)

heb je hem dan gewoon doorgedraaid? Heb niet zoveel zin in ratelende homokineten,wacht wel ff af hoe jou auto het vol blijft houden,maar zet hem van de week wel weer op standje laag.. :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Zo gisteren even mijn vriendin ontstemd gekregen,ja er zit toch Xenon in de Meg nu :D :D ,meteen de stadslichten door LED's vervangen en de knipperlichten door silvervision lampjes. Wat een beter smoelwerk heeft ie nu,weg die oranje gloed,en de Xenon geeft me een bak licht. daarbij heb ik erg goede hulp gehad van Luna onze poes,die mepte steeds het goede stukje gereedschap mijn kant op als ik het nodig had... :D (zal wel toeval zijn geweest,of ze heeft gewoon erg technisch inzicht :D)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

LED stadslichten is trouwens APK afkeur. Ik heb ze in de Evo gehad, maar ze moesten eruit, ondanks dat ze wit waren, zag je een blauwe gloed en dat mag dus blijkbaar niet. Zeker niet bij een steekproef.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev