Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 49

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 17:57:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew


nd-photo.nl

Vorige week een boost meter gekocht en ingebouwd, wacht nu nog op zon houder voor nette montage. Ben er helemaal weg van haha

Goed luisteren voor de Forge Split-R afblaas  ;)


paikey

@andy,ik had ook een Forge maar heb deze vervangen en niet zonder reden natuurlijk.
Bij mijn blies hij niet meer goed af omdat hij niet meer vet genoeg was,daar wat aan gedaan maar was
nog niet verholpen,achteraf is het hulp veertje lam geworde en ging hij niet meer terug dicht.
Dit schijnt wel een kwaal te zijn van Forge!

Hoop dat jij er meer geluk mee hebt,want ze klinken idd wel erg lekker  o-)

nd-photo.nl

Als ik Subaru had gereden had ik doorgespaard voor de HKS SSQV, die klinkt vele malen vetter :) (persoonlijk he). Klein nadeel van mijn motor, volledig atmosferisch werkt niet goed, of je moet "flink" wat laten aanpassen als ik het goed begrepen had.

Wat heb jij nu erin zitten dan?

Rogier

Dit kunnen we beter even verder bespreken in de klets maar raak forum.

Andy ik heb daar ook een filmpje voor je neergezet van een Subaru impreza gtt van en vriend van me, die blaast pas heerlijk af, niet dat standaard Subaru fluitje :P

nd-photo.nl

Ik ga even kijken :) Vandaag opeens mn houder binnengekregen, ziet er een stuk mooier uit zo


Cockpit overview 03/21/2012 by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr


RaidHP NightFlight closeup by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Roadkill (Michiel)

Ziet er netter uit zo,wat me btw wel tegen valt is dat ook jou auto standaard geen oliedruk en olietempmeters heeft... Geen verwijt naar jou toe natuurlijk,maar vind persoonlijk dat het er af fabriek in hoort te zitten.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

nd-photo.nl

Dat ben ik 100% met je eens, zijn toch wel dingen die ik graag zou willen weten. Olietemp wil ik ook nog wel hebben, watertemp =/ olietemp! Scheelt sowieso in de kosten voor een bedrijf als Seat/VW/Audi om dat soort dingen niet in te bouwen lijkt me.

Felix

De Cordoba/Ibiza Cupra/GTI hadden die dingen standaard onderin de middenconsole  ;)

Renegade (Mark)

Ook geen olietemp op je boordcomputer erbij zitten ? Mn golf gti8v uit '89 had die er zelfs std op !

matthew

@Renegade
Vroeger waren die dingen idd standaard,tegenwoordig doen ze dat niet gauw meer.
Ik heb clio1 16v gereden en daar zaten ook standaard oliedruk en olie temp en persoonlijk vind ik het ook een meerwaarde voor zulke auto's als het er standaard in zit.

Roadkill (Michiel)

Lijkt zo wie zo wel of het meer op de sportievere versies zat in de jaren 90,ik had het iig in mijn GSI en de Volcane had het ook.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

#12
Vandaag via eBay 2 gele H1 gloeilampen & 2 gele H1 LED lampen gekocht !-!
De gloeilampen dienen ter vervanging van die ene die kapot is gegaan + 1 reserve & die zijn tenminste binnen voor 15 april. De LED lampen dienen ter vervanging van de gele gloeilampen, maar het duurt 10 à 20 werkdagen voor ze er zijn uit China...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Felix

Hebben die een beetje een acceptabele lichtopbrengst dan? Ik dacht dat het vooralsnog niet verstandig was om met (H1 en H7) Leds rond te rijden als dimlicht en grootlicht.

Dante

Geen idee qua lichtopbrengst, maar ik gebruik ze ook niet als dim- of grootlicht...;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev