Advertenties


Klets maar raak DEEL 178

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 17:56:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Dante

@Tedo:
Citaat van: Roadkill (Michiel) op 23 maart 2012, 12:15:26
Naam = Roadkill (Michiel)
Type = Megane II phI Grand tour 1,4 16v op Lpg G3
Bouwjaar = 01-2005
Huidige Km-stand = 200.015
Aanschafdatum = 10/2010
Km bij aanschaf = 127.xxx

Yup vandaag is de 2 ton bereikt!!!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Doe je snel (en die van mij is nog 10 maanden ouder ook...)

Roadkill (Michiel)

ja met 600+ in de week schiet het wel op ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rick Santbergen

Gister de zomerwielen eindelijk eronder en de vmax op laagste stand.
Ben eigenlijk nog niet tevreden, volgens mij stond de auto met de KW set lager.

Misschien in toekomst toch maar hulpveren verwijderen?

Heatzone (Mark)

Nog even over de 1,6 THP motoren, die schijnen dramatisch slecht te zijn... Deze liggen o.a. ook in de 207 feline
Heb er het een en ander over gelezen op autoweek. Citroen en Mini hebben deze motoren ook gebruikt had ik gelezen..

Ik heb vorig weekend me roadbox in me auto gemonteerd :D, besloten me auto toch nog maar even te houden.

Michiel, binnenkort weer eens een keer afspreken?

Dré

Mijn Scénic heeft weer een jaartje APK erop.. :)
Mégane Scénic 2.0 8V

Rogier

Citaat van: Rick Santbergen op 23 maart 2012, 16:12:42
Gister de zomerwielen eindelijk eronder en de vmax op laagste stand.
Ben eigenlijk nog niet tevreden, volgens mij stond de auto met de KW set lager.

Misschien in toekomst toch maar hulpveren verwijderen?

Ik moet ook nog een aantal cmers na beneden, alleen me stelschroef is kapot en kan hem niet makkelijk na beneden zetten (alleen nog met een waterpomptang :P)  ik ga dat straks wel doen voor dat ik na Assen ga.

Rick Santbergen

Dat was bij mijn kw ook. Nadat met tang ook niet meer lukte heb ik hem vervangen.

Tedo

Net een of andere d##s in een Megane break op de A13 mij opdouwen terwijl ik al +20 reed.
Dan kan je in een Renault rijden, zelfs in een Megane, maar dan ben je van mij. Twee keer probeerde ze net voor me ertussen te wringen (wat natuurlijk niet lukte) en kwam ze al druk gebarend en hoofdschuddend weer achter me rijden. Uiteindelijk koos ze nog voor de verkeerde baan, waardoor ze helemaal niet meer opschoot.  :D Y --

Rogier

Citaat van: Rick Santbergen op 23 maart 2012, 18:11:34
Dat was bij mijn kw ook. Nadat met tang ook niet meer lukte heb ik hem vervangen.

Je kan gewoon nieuwe stelschroefen kopen he ;) ik heb die al klaar liggen thuis, die oude gaat er straks af en de nieuwe erop !-!

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Heatzone (Mark) op 23 maart 2012, 16:14:48
Nog even over de 1,6 THP motoren, die schijnen dramatisch slecht te zijn... Deze liggen o.a. ook in de 207 feline
Heb er het een en ander over gelezen op autoweek. Citroen en Mini hebben deze motoren ook gebruikt had ik gelezen..

Ik heb vorig weekend me roadbox in me auto gemonteerd :D, besloten me auto toch nog maar even te houden.

Michiel, binnenkort weer eens een keer afspreken?

Prima,maar gaat aankomende week waarschijnlijk niet lukken dan heb ik al aardig wat afspraken staan,en heb het fietsen weer gevonden dus daar gaat ook tijd in zitten.. :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

juul

die van mij zit ondertussen alweer op +/- 201200 8)7 8)7

Rodney

ik heb een minder leuke mededeeling, ik heb het besluit genomen om me megane weg te doen omdat ik sins kort zzpr geworden ben en ik me gereedschap aan het vervoeren ben in me megane ! en dat doet me een beetje zeer want zo gaat de auto zeer hard achter uit !

dus jullie hebben daarbij een megane rijder minder  ;(

de vervanger gaat uiteraard wel weer een renault worden ben en blijf een renault lief hebber natuurlijk  ;)
ben bezig met een nieuwe renault kango en een jong gebruikte even kijken wat het beste uitpakt en het gustigste is !
een voordeel me velgen kunnen waarschijnlijk wel over gezet worden !

vind het heel jammer dat ik afscheid ga nemen maar je moet keuzes maken in het leven om op het punt te komen in je leven waar je naar toe wil !


fototjes volgen nog wel van de plaats vervanger !
op naar nijkerk met me kango met velgen .... :D

Roadkill (Michiel)

Jammer maar begrijpelijk,en als je zaak goed gaat lopen neem je er toch gewoon een mooie RS bij :D Ik zou het zelf niet willen,eigen baas zijn,maar wel respect voor de mensen die de stap zetten!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev