Advertenties


Klets maar raak DEEL 178

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 17:56:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Hmm net gezien dat de auto door de schroefset een stuk stugger is geworden,spoorbomen gingen niet meer open,dus dacht ff over de middenberm om te draaien,mooi niet dus... Kwam half over de middenberm en toen hing er een wiel in de lucht,gelukkig rolde ik wel weer iets achteruit dus kwam nog wel achteruit er weer af....(ben wel blij dat ik hem net voor ff 11/2 cm omhoog had geschroefd van de week anders had ik nu echt vastgestaan.

@ Andy:leuk beestej,beetje zelfde tekening als onze,maar dan Madurodamformaat :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Felix

Andy, niet om het een of ander, maar in zeewater, landijs en dode bladeren zit juist Co2 opgeslagen. Door dit te verwarmen of te verbranden komt dit vrij.
Olie bevat ook Co2 omdat dit in feite ook dode bladeren en plantenresten zijn, maar dan van miljarden jaren oud en onder zeer specifieke omstandigheden omgezet (en daarom is het ook een keertje op).

Met of zonder kat stoot je hoe dan ook Co2 uit. Met kat worden de schadelijke gassen zoals stikstofoxide, koolwaterstof en koolmonoxide omgezet in niet schadelijke gassen.

In de geschiedenis van de aarde is de Co2 concentratie in de atmosfeer nog nooit zo laag geweest als nu. Daarom ben ik nog niet echt overtuigd of dat daadwerkelijk voor de opwarming van de aarde zorgt. Waar ik wel van overtuigd ben is dat je zuinig om moet gaan met de dingen die we hebben. Tenslotte zijn we uiteindelijk zelf de dupe van de vervuiling etc die we achter laten, niet de natuur, die redt zichzelf uiteindelijk prima ;)


Sorry, dit moest ik gewoon even recht zetten xD

Desalniettemin: Leuk beessie Y

Dante

#62
@Andy: Zo vind ik honden het leukst...Y

@Michiel: Oeps...:D

@Felix: Ik vind deze altijd wel leuk om aan te halen...;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Felix

Mmm, zal het eens vlug doorlopen :)

Als je het interessant vind is dit misschien ook wel leuk om te kijken, The Great Global Warming Swindle. Een soort tegenhanger van An Inconvenient Truth van Al Gore.

Roadkill (Michiel)

@Dante:je snapt natuurlijk al wat ik te horen kreeg van mijn vriendin (die het niet helemaal eens is met de verlaging..)

@Felix:Jaren terug eens een test gezien met een Saab in hartje London,de uitlaatgassen bleken qua sommigge stoffen schoner te zijn dan de gassen in de buitenlucht...
(en daaruit kwam ook dat als de auto niet was uitgevonden dat er meer Co2 in de lucht zou zitten doordat we dan alles nog met paard en wagen zouden doen,en die schijnen nogal wat methaan gas uit te scheiden,of tewel red de wereld eet een biefstuk :D :D, bij deze bied ik meteen mijn excuses aan bij alle paardenliefhebbers hier)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Felix

Om welke stoffen gaat het dan?
Uitwerpselen van dieren (en ons) dragen idd ook aardig bij. Maar zo weet ik er nog wel een paar. Maar daar ga ik je verder niet mee vermoeien xD

Roadkill (Michiel)

Geen idee ik heb al het geheugen van een goudvis,en praat over echt zeker een decennia terug,of langer... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 21 maart 2012, 21:55:39
@Dante:je snapt natuurlijk al wat ik te horen kreeg van mijn vriendin (die het niet helemaal eens is met de verlaging..)

Dé reden dat ik er (voor nu) maar niet aan begin :)
Gelukkig valt er ook genoeg aan te passen wat het comfort niet beïnvloed!

nd-photo.nl

Citaat van: Felix op 21 maart 2012, 21:46:51
Mmm, zal het eens vlug doorlopen :)

Als je het interessant vind is dit misschien ook wel leuk om te kijken, The Great Global Warming Swindle. Een soort tegenhanger van An Inconvenient Truth van Al Gore.


Juistem, 1 van de weinigen die hem ook heeft gezien volgens mij. Ik ben zelf ook een "aanhanger" van die docu, mooiste is dat de fundering waarop alles is gebaseerd (CO2), gewoon omver wordt getrapt, omdat de hoeveelheid CO2 maar een heel klein aantal is van alle gassen in de lucht en dat ons aandeel erin dus nog kleiner is! Daarnaast is wat we nu meten in de atmosfeer het resultaat van x-100 jaar geleden, als ik het me nog goed herinner.

Kan niet anders zeggen dat mensen die docu moeten bekijken.

Felix: Thx voor de verbetering!

Rebecca Fontijn

@Roadkill leuk dat excuus aan de paardenliefhebbers .. k ben daar 1 van en weet je
ik kan onwijs genieten van een goed paardebiefstukje of paarderookvlees en paardenworst
het blijkt een heel gezond stuk vlees te zijn

Roadkill (Michiel)

@Rebecca:Biefstuk mag je me voor wakker maken hoor!!! Ach me nichtje heeft 2 pony's/paarden,maaar niks voor mij ben er vroeger te vaak ervan afgelazerd,doe mij maar een hond is ook wat handzamer thuis :D

@degene die het weet:lampen voor in de koplampen Meg2 ph I en phII zijn gewoon gelijk??? (dus de lampen,de units zijn verschillend)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

nd-photo.nl

Citaat van: Christian de Vriend op 20 maart 2012, 23:47:44
Als je een Iphone hebt,kan je daar verandering in maken bij elke auto,zelfs bij mn bedrijfs wagen,hij neemt waar dat je accelereert,en zodra je het gas
los laat,hoort men een BOV afgaan,en dit geluid kan je vrij instellen,een fluiter of sisser,het is allemaal mogelijk  :q :q

Hoe fout is zoiets  :q

Hahah ja die had ik ook, doet het nog best ok moet ik eerlijk bekennen. Heerlijk fout!

Tedo

@ Michiel: als je bedoelt dat er bij beide H1 en H7 lampen in gaan: ja, dat is bij ph. 1 en ph. 2 hetzelfde.

Dante

Zo... Onderweg met de trein om de Polo op te halen. Overigens zitten we er serieus aan te denken om die & de Mégane in te ruilen tegen een 307 SW met 7 stoelen...:x
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

@Tedo: H7 is gewoon dimlicht toch? Heb weer een stukkende lamp,dus wil nu over naar Xenon
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev