Advertenties


Klets maar raak DEEL 178

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 17:56:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Rogier

De peugeot is verre van saai, ze hebben erg leuke auto's  ;)

Tedo

Maar, in Dante's segment moet ik Michiel wel gelijk geven:


Roadkill (Michiel)

Klopt de RCZ en de 508 zijn beide mooie auto's,maarre de 208 al gezien???????
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Dat moet ook wel een allemansvriendje zijn, want het is de kartrekker bij Peugeot.

Dante

@Michiel: Je staat er van te kijken wat die 307 aan praktische vakken etc. heeft Y

@Tedo: Automaat & Diesel vallen af ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

@Dante: ik hoor het al, geen die-hard Renault-fan  :neen:  :D

Rogier

@ Tedo, dat ben ik ook niet hoor :D ben af en toe ook nog steeds aan het kijken na een andere auto :P

Dante

@Tedo: Niet echt nee. Ik koop een auto die aan mijn wensen voldoet. We hadden bv. ook al naar een Honda Stream gekeken...:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

@Dante, wij zijn ook van plan de 206 GTI te vervangen door een 307 SW, zeer nette auto's voor een zeer nette prijs.
Niet dat ik de Scenic niet mooi vind (hij rijd ook niet verkeerd) maar voor mij zou de betrouwbaarheid van die generatie Scenics, of stiekem die hele generatie Renaults ook een reden zjin niet voor de Renault te gaan.

Dante

#99
Idem. Ik hoor/lees ook horrorverhalen over de 2.0 turbo motoren in de Espace :neen:

[EDIT]Overigens Dennis, lag er vandaag weer eens te veel stuifmeel op de rails of zo..? Dat het bij 020 weer eens vastliep..:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

Citaat van: Rogier op 22 maart 2012, 14:28:28
De peugeot is verre van saai, ze hebben erg leuke auto's  ;)

Voor mn werk rij ik in een verlengde pug partner,1van de beste bedrijfs wagen waar ik in gereden
heb,je stapt makkelijk in,zonder dat je je eigen moet positioneren,de wegligging is ook geweldig
enige minpuntje vind ik,is dat de turbo niet snel opspoelt,dus als je op de snelweg,of waar dan ook,rijdt,je laat het gas even los,en daarna weer gas geeft,duurt het lang voor de turbo weer op pakt.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dennis Postma

@Dante. Ik moet deze week 6 dagen werken, en uitgerekend vandaag is mijn enigste vrije dag. Zo zie je maar weer, als ik er niet ben maken ze er gelijk een potje van.  :D Maar ik hoorde net op de radio dat het door een software probleem kwam bij onze vrienden van pro-rail.  :0

Albert001

Ben ik niet helemaal met je eens Christan,

Wij hebben ook een peugeot Partner van een jaar oud en ik zelf rij altijd en hoe kan het ook anders een Renault Master verlengd en verhoogd en die vind ik veel beter rijden ramen zijn groter dus meer overzicht dan in de Partner.
Motor is krachtiger Renault 2.5 DCI commenrail en de Partner 2.3 HPI.
Heenige nadeel van de Master is de draai cirkel is groter en het stuurt meer als een vrachtwagen maar dat is alleen een kwestie van ff wennen.
Mijn collega/ baas rijd altijd in de Partner en als hij een keer in mijn bus rijd is er altijd schade  8)7 en als ik zijn bus een keer meeneem zit ik de hele dag te vloeken en te schelden op dat ding l-
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Dennis Postma

Zo, ik heb m'n avatar en profiel ook maar even aangepast.  ;)

De 1e hele kleine subtiele en gratis aanpassing aan de cabrio is trouwens ook gedaan. Ik heb de type aanduidingen boven de zijknippers maar even verwijderd.

Tedo

Je wil tenslotte niet dat iedereen ziet dat het een 1.4 is!  ;) :D

Over PSA: er zijn recent ook horrorverhalen over de 1.6 THP blok van dat merk naar buiten gekomen, die motor gebruikt BMW ook in de Mini. En een Espace hoort natuurlijk een dikke V6 te hebben  Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev