Advertenties


Klets maar raak DEEL 178

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 17:56:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

Ik heb ook H7 als xenon lamp ;) en H1 als groot licht.

Tedo

H7 is dimlicht, H1 is grootlicht en mistlicht. Ga je een xenon-kit inbouwen? Zet er gewoon Philips longlife lampen in, dan hoef je ze zeker 3 jaar niet te wisselen!  Y

Rogier

#77
Gisteren wat foto's gemaakt met een vriend van me, hij heeft een Nissan 350 Z




Hij had zijn tripod niet bij zich dus sommige foto's zijn een beetje wazig :P we hebben ons dan ook voorgenomen om de foto sessie nog een keer te doen :P.

Roadkill (Michiel)

Die zitten er al in,en ben nu aan setje 4 toe... Vind het wel genoeg zo,en prijsverschil (goedkoop setje xenon philips longlife is redelijk 0 zeg maar. Heb gewoon geen zin meer om om de zoveel maanden heel me front eraf te halen om lampen te vervangen,en dan heb ik de doppen er al niet meer opzitten,word gewoon veeeeeel te warm in de koplampunits.

@ Rogier,leuke foto!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

#79
Citaat van: Dante op 22 maart 2012, 10:53:13
Zo... Onderweg met de trein om de Polo op te halen. Overigens zitten we er serieus aan te denken om die & de Mégane in te ruilen tegen een 307 SW met 7 stoelen...:x

Nee joh,ga dan voor een scenic en dan de grand uitvoering,dan hou je nog iets aan bagage ruimte over...

http://link.marktplaats.nl/534155793

http://link.marktplaats.nl/534231647

Denk niet dat je een 307 7-zits gaat vinden die veel goedkoper is dan deze 2
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

nd-photo.nl

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 22 maart 2012, 11:18:09
@Tedo: H7 is gewoon dimlicht toch? Heb weer een stukkende lamp,dus wil nu over naar Xenon

Op eBay bestellen, scheelt je knaken. Of in 1x goed doen en Pilot kiezen

Dante

Niet..? Nee, we gingen voor iets wat niet direct een MPV of busje is. Daarnaast is de 3e rij bij de Scenic niet zo praktisch als de 3e rij van de 307. De 307 heeft 4 dezelfde stoelen achterin & 1 iets smallere.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Als je dat doet wat ik dan een verkeerde beslissing zou vinden, wil ik je mistlampen(kijken hoe het staat) o-)
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Ja maar wel een ton meer de reden en 2 jaar ouder,en persoonlijk vind ik de scenic mooier. En de Scenic staat natuurlijk ook nog eens bekend om zijn praktische ruimte,en vakken...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Edwin Postma

En dat je dan lid kan blijven :-* 8)
Truckertje

Tedo


Roadkill (Michiel)

Die heeft 2 stoelen te weinig he,en die stoelen schijnen wel zo schoftig duur te zijn,dat dat de meest gestolen onderdelen van de Espace die 2 achterstoelen zijn...

@Dante waarom geen Meg2 cc,dan haal je de achterbank eruit en bouw je een soort van stapelbed,maar dan met maxicosies  :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo


Roadkill (Michiel)

:D :D Ja en vind dat soort ideeen bij de 307 club :D :D (Door Renault blijf je creatief,enne eerlijk is eerlijk Peugeot is van de franse merken wel het meest saai... en ja ik heb er zelf 3 gehad :D)

Oh en nog een reden voor de scenic,je hebt er al de passende wielen voor!!!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev