Advertenties


Klets maar raak DEEL 178

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 17:56:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Vanaf 18 maart,heb het over verticale raambanden he,niet de gebruikelijke horizontale..... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Naar mijn weten bestaand de verticale banden al langer hoor. Alleen nu wordt het wat algemener en begint het meer gezien te worden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Oh ok,omdat ze dat bericht ook hebben neergezet nieuw nu te krijgen. Maar maakt niet uit verder,ik vind hem gewoon super,en eigen idee ,dus er af gaat ie zeker niet :D :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Ik vind dat soort banden en stickers eigenlijk niet bij iedere auto passen. Tijdens de F&F periode zag je ook veel "booschappenlijstjes" op bijv Subarus, Supra's en ander import-spul. Dan vraag je ernaar en dan hebben ze helemaal niets van dat bepaalde merk gemonteerd. Het geeft een bepaald verwachtingspatroon en als dat niet klopt dan is het soms een beetje jammer.

Maargoed als er vraag naar is, zou ik ook inspringen op deze hype en er geld aan proberen te verdienen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Yup ben het met je eens,als je stickers plakt van gemonteerde spullen is dat prima,maar denk dat er best veel rond hebben gereden die dan enkel met Halford's Gamma,en Action hadden kunnen rondrijden :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma


JanJ

Zo, de 70.000 km-beurt en de nieuwe APK zijn ook weer achter de rug voor de CC. Een paar euries lichter maar we kunnen er weer een jaar tegenaan............

Rogier

Ik vindt deze "hype" erg grappig. Ben alleen geen voorstander om van de onderdelen die je in de auto heb gemonteerd een sticker te plakken, dan wordt het veel aantrekkelijker om in te breken en de onderdelen eruit te halen ;).

@ peter als het goed is deze turbo een GT35 en een AR68 dumpvalve, zijn PK's zijn ook aardig wat hoor hij heeft nu 450 en de auto wordt opnieuw afgestelt en gaat dan rond de 500 pk zitten.

Rogier



Albert001

Zo katilysator vandaag er onderuit gehaald en vervangen door een stuk pijp.
Geluid klinkt wat zwaarder en trekkracht is een heel stuk meer geworden top snelheid weet ik nog niet aangezien ik geen tijd meer had om de duitse autobahn weer te gaan verkennen.

Sorry moeder natuur maar moest gewoon  :D
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Felix

[cynische modus]
Ach, moeder natuur redt zichzelf wel, dat duurt alleen ff. Die gassen die je nu uitstoot wekken vooral irritaties en dergelijke op.
[/cynische modus]

nd-photo.nl

#57
Citaat van: Rogier op 20 maart 2012, 16:55:19
Voor Andy en Peter, het filmpje wat ik zei in het wat heb ik gekocht en gemonteerd topic

Het is een Subaru impreza gtt, deze is van een maat van mij en Robin en zijn turbo blaast pas mooi af :P



Daaammnnnn :) Reactie deed me denken aan deze (erg bekend filmpje)



@Albert
Niet schuldig voelen, de natuur is zelf nog steeds de grootste leverancier van Co2 gassen (dode bladeren en de oceanen)

@Nicole
Voel je het al kriebelen als je dit filmpje kijkt :)

Ben trouwens een stukje minder actief door de komst van een nieuwe rakker in ons huishouden (genaamd Nelson):


Hai there by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr


Shaolin Monk by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Karin

Andy, wat een schatje om te zien jullie nieuwe aanwinst.

Dennis Postma


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev