Advertenties


Klets maar raak DEEL 178

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 17:56:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Nou Benjamin dat is afhankelijk van vanavond :P ik schijn een kapotte aandrijf as te hebben, deze heb ik inmiddels in huis alleen vriend van mij gaat het repareren alleen moet hij eerst een blok ophalen van zijn KTM ;) en is afhankelijk van hoelaat hij thuis is.

Christian de Vriend

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 29 maart 2012, 12:37:34
Uhm wat zie ik nou,gaat Christian zijn Meg in onderdelen weg,heb ik iets gemist??????

Klopt helemaal

Met pijn in het hart ga ik afscheid nemen van mn gebakje,het kost me 300 euro om de koppakking te laten repareren
en voor 800 (of meer) heb ik een 2,0 16v ,na veel wikken en wegen ben ik toch tot de pijnlijke conclussie gekomen
dat de megane naar de sloop gaat,veel van de orginele onderdelen heb ik niet meer,en ik wil het grootste deel
overzetten naar een volgende megane.

Hoe eerder de onderdelen de deur uit zijn,hoe eerder ik om de "nieuwe" megane kan gaan.

Mn nos installatie gaat ook marktplaats op,incl computer,alle beetje helpen zeg ik dan maar.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

Dat zijn de mindere berichten, heb je niet een beun in je omgeving die er een koppakking in kan leggen ?

Karin

@Christiaan, balen zeg maar ik snap je overweging wel.

MisterMike

@Christian , erg zonde man , maar denk je dat je de koppaking niet zelf kan vervangen ? ik het wel gedaan bij mijn megane..

nd-photo.nl

Hier nog een droevig bericht dan, vandaag dan toch echt afscheid genomen van mn meg. Na wat sloopwerk (heb nog genoeg te koop mensen!) is hij vandaag opgehaald. En zo sluit mijn korte doch plezierige Renault hoofdstukje


Up, up and away by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr


Goodbye my friend... by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

@Chris
Veel succes met het vinden van een alternatief. Vooral die velgen MOET je overzetten :)

Dennis Postma

Auch, dat is wel even zuur om te zien zeg.  :x

Roadkill (Michiel)

Jammer Christian,maar wel goed te horen dat er een andere Meg voor terug komt t.z.t. En het is begrijpelijk deze stap,maar niet makkelijk.

@ Andy,blijft zo ruk,vind ik dan,om je auto zo weg te zien gaan.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Christian de Vriend

Citaat van: Rogier op 29 maart 2012, 16:34:32
Dat zijn de mindere berichten, heb je niet een beun in je omgeving die er een koppakking in kan leggen ?

Ik heb er de ruimte niet voor,op straat doe ik het sowieso niet,en de gene die het wilt doen,heeft een eigen bedrijf (tuninghouse) en wilde
het al doen in de avonduren,maar dan nog,al zou het 200 zijn,dat is al een kwart van de 800.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

@Andy

nemen ze een auto aan die niet rollend is?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

matthew

@Rogier
Het probleem met de bdp zit hem juist meer in de stekker dan in de sensor,ik denk dus toch dat het beter is om de stekker mee te vervangen.
En hoe ik het weet,nou als een auto wel rond start maar niet aan slaat,dan doe de stekker maar even op en neer en dan die doet het 9 van de 10 keer.

@Andy
Niet gedacht dat ze een auto zo mee zouden nemen,maar je kon nog veel meer strippen zie ik wel,voorschermen portieren bumpers motorkap

Roy (Coup a One)


nd-photo.nl

Ze nemen inderdaad zo een auto mee. Hij had banden bij zich, maar toen hij zag dat de vering er ook onderuit was (had ik van tevoren al gemeld) heeft hij het maar geprobeerd zonder takel. Scheelt natuurlijk dat de auto op een gunstige plek stond om getakeld te worden. Ik had nog meer kunnen strippen inderdaad, maar vond het goed geweest zo. De dingen die ik eraf wilde halen zijn eraf (Koni STRT set en mn velgen + banden) en dat vond ik het belangrijkste :)

Is wel erg vreemd om je auto zo weg te zien gaan, no doubt

Rogier

@ matthew, ik heb de stekker nog bewaart ;) maar de auto start nu veel beter dan normaal, en de oude bdp sensor zag er niet goed meer uit.

Gister ook de aandrijf as vervangen en de rare geluiden zijn weg :)
Morgen even de auto uit laten lijnen, en dan nog een beetje klaar maken voor zondag  en dan op na Assen !-!

Edwin Postma

 Ik heb net gehoord dat ik een vast contract krijg !-!
@andy. Is raar zo. Maar beter zo dan dat die total loss is.
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev