Advertenties


Klets maar raak DEEL 178

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 17:56:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Janneke en ik zijn ook al weer een poosje terug :P
Was een gezellig middagje.
Zitten mooie plaatjes bij Nicole o-)
Van wie is die mooie cabrio dan :D
Truckertje

Tedo

Hier ook gewassen (maar da's iedere week zo; om de week een). Poetsen vond ik de zon te fel voor. Stadslichten zijn gewoon die 5 watt's lampjes, en die zitten ook in de richtingaanwijzers opzij. In de richtingaanwijzers voor en achter heb ik Philips Silvervision, die hebben niet zo'n olie achtige gloed als die van goedkopere merken (en de kleur oranje die ze knipperen is m.i. ook mooier).

Felix

@Roadkill
Ik heb deze ledjes laatst geplaatst als stadslichten. Ziet er prima uit, past waarschijnlijk goed bij je xenon!


Roy (Coup a One)

Rodney veel sterkte met je zzp'r bedrijf al vinden we het zeker zo jammer dat je Megane 3 het veld hier bij de RMC gaat verdwijnen maar hopelijk blijf je nog wel lid :?
Wel wens ik je alvast veel plezier en veilige klus kilometer's met je Kango (II) _o_

Roadkill (Michiel)

Ja zulke Led's bedoel ik,weet je toevallig wat het type fitting dat is? En dat geld ook voor de silvervision lampjes,graag zou ik daar ook het type fitting van weten.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Silvervision is bajonet, en past direct (zonder de lamp hard in allerlei bochten te wringen om 'm te laten passen). Geldt zowel voor originele lampbehuizingen als aftermarket.

Roadkill (Michiel)

Dat dacht ik achter ook,maar daar zitten de pennetjes dus ook niet recht tegenover elkaar,maar goed voor en achter is dus gelijk zeg je..
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Felix

Die Leds uit mijn reactie hebben een W5W fitting. Net als je leeslampjes ;) De gewone gloeilampjes stellen ook geen zak voor.

Christian de Vriend

Deze heb ik gemonteerd destijds,de enige die het volhouden moet ik zeggen,bij mij gaat het goedkope spul
vrij rap kapot.

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roadkill (Michiel)

Uhm ik krijg btw steeds vaker linkjes in de text,ook van oude topics,klopt dit???? De text zelf is gewoon goed te lezen maar sommige woorden zijn blauw en als je daar overheen gaat met de muis komt een advertentie van apple naar boven,of ben ik de enige die dat heeft??(zowel thuis als op het werk)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Ik heb niet de dingen die jij beschrijft. Ik heb wel dat ik sommige posten niet te zien krijg ook al klik ik op: toon ongelezen berichten. Soms als dan weer iemand anders iets post dan komt wel het eerdere bericht naar voren.

juul

Even gauw een vraagje tussendoor ken voor een mooi prijsje olie bestellen bij een vertegenwoordiger van ons.
Het gaat hier om Valvoline Synthetic Blend 10w40

Is dit een beetje goede olie of kan je hier ook klachten van krijgen zoals bijv. tikken?

Rogier

Gisteren de auto weer is een poets beurt gegeven, en de auto is weer een spiegeltje :) dus de auto is klaar voor Automaxx Streetpower !-!.

Benjamin de bdp sensor is gemonteerd alleen dat extra stekkertje was overbodig ;) ze hebben namelijk alleen de sleufjes vervangen zodat de nieuwe bdp niet meer op de auto past, even met een stanly mes die oude sleufjes (geleiders) verwijderen en het past :D. Ben ook eindelijk van de knoepende veren af :) ben weer een blije jonge :P

Roadkill (Michiel)

Uhm wat zie ik nou,gaat Christian zijn Meg in onderdelen weg,heb ik iets gemist??????
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Mooi dat het opgelost is Rogier. Nu kun je weer flink wat evenementen af karren met je Mégane.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev