Advertenties


Klets maar raak DEEL 178

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 17:56:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Hier genoeg te doen dit weekend! Gelukkig maandag ook nog een dagje eraan vast "geplakt".

Vandaag in huis bezig, 2 auto's ff klaar maken zodat ze weg kunnen, nog ff belastingaangifte doen bij de hypotheker.
Morgen komen Edwin en Janneke, verder morgen waarschijnlijk een rustig dagje, alleen 's ochtends ff voor de tv voor F1.

En maandag huisarts, gesprekje bij het KDV en waarschijnlijk een Impreza ophalen!
Verder van het lekkere weer genieten uiteraard! !-!

En vanaf dinsdag weer aan  't werk.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dré

Kan iemand mij vertellen wat dat voor een blokje is, en waar die eventueel hoort vast te zitten.
En waar die voor dient, hangt al los vanaf ik de Scénic heb.



Bedankt.
Mégane Scénic 2.0 8V

juul

Weet niet waar die voor is maar ik weet wel dat ie bij aan de linkerkant(passagierszijde) op het
kleppendeksel zit.

Dré

Thanks..moet ik maar eens gaan kijken hoe die vast moet :huh:
Mégane Scénic 2.0 8V

nd-photo.nl

Voor diegenen die nog een setje schokdempers zoeken voor de fase 1, ik heb net mn Koni STRT kit aangeboden. Meer info: http://link.marktplaats.nl/543834678

matthew

Ik heb gisteravond nog me auto staan poetsen.
Vandaag lekker een terrasje gepakt.(ik was vrij vandaag jehh)


Dante

Ik ben vanavond en morgenavond lekker aan het sturen, dus kan ik ook nog eens van het lekkere weer genieten...!-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Ik heb gister van 4:11 tot 18:30 lekker gewerkt.
Nu eerst bij mijn zwager de F1 kijken en dan naar het noorden.
Gezellig langs Nicole en Roy!

Goedemorgen trouwens
Truckertje

Nicole

Hier ook ff formule 1 aan 't kijken. Komt nu eindelijk weer beweging in. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Albert001

Hier met de auto bezig uitlaat hoger gehangen en nu side scirts op aan het knappen en schuren in de primer en dan spuiten maar
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

juul

Zo hier ook ff f1 kijken en gister nieuwe fuseekogel gemonteerd, want ja is toch een afkeur voor APK.
Morgen ander katalysator halen. En dan binnenkort nieuw Apk erop.

Ard Klok

Effe hier verder over de "problemen" in het voorstel-topic

Citaat van: Ard Klok op 24 maart 2012, 13:18:10
Heb ik ook. Ligt denk ik aan de gebruikte browser/instellingen. Heb het alleen bij Google Chrome

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 25 maart 2012, 09:41:42
Nou dat denk ik niet,want ik gebruik ook google chrome,en heb het dus niet.


Heb even verder gekeken en het "probleem" doet zich alleen voor bij het aanklikken van pagina 1 van het topic, dus blijkbaar staat daar een link die als onveilig wordt beschouwd door Google Chrome.


Felix

Ik heb het ook.
Om precies te zijn. Het gaat om de post van Ferdi op 22 september 2004, 16:01:52

Heel member.lycos.nl ziet Chrome blijkbaar als malware. :shocked:

Nicole

#163
Vandaag zijn Edwin en Janneke hier geweest!
Ook even op een aantal locatie's wat plaatjes geschoten. !-!

Edit: Hier wat foto's :)






Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roadkill (Michiel)

#164
leuke foto's!!! Ik heb vandaag de auto gewassen en 2 deuren gepoetst,toen vond ik het wel weer best biertje gepakt en van het zonnetje gaan genieten :D (een gruwelijke hekel aan poetsen dus doe het maar in etappes) btw kan iemand mij vertellen wat er in een Meg2 voor stadslichten zitten,en welk type er in de richtingaanwijzers moeten?? (De Xenon is besteld dus wil ook meteen die lampen aanpakken als alles los licht,led's voor de stadslichten zilverenlampjes voor de richting aanwijzers)

Oh btw,wat ik momenteel wel veel zie op het forum;er staan veel woorden blauw gedrukt,en zijn linkjes naar Apple of zo... Ben ik hier de enige of zijn er meer die hier last van hebben?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev