Advertenties


Klets maar raak DEEL 178

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 17:56:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rodney

heb er ook 3 jaar over getwijfeld hor michiel !
maar nu de knop door gehakt voor me zelf.

haha nou ik hoop het een rs is een super wagen !

Rogier

Goed bezig maatje, hopelijk wordt je veel ingehuurd en krijg je veel klussen die je kan aannemen. Uiteraard jammer dat je megane weg gaat maar heel goed te begrijpen.

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op 23 maart 2012, 18:39:19
Je kan gewoon nieuwe stelschroefen kopen he ;) ik heb die al klaar liggen thuis, die oude gaat er straks af en de nieuwe erop !-!

klopt had ik ook al een keer gedaan.

Rick Santbergen


Albert001

Zo klaar met werken nu lekker weekend vieren tot maandag ochtend 2:00  :?
Straks een mooi ritje naar Frank toe ( megaantje) om me nieuwe einddemper op te halen  Y :q
En met een beetje geluk rij ik er dit weekend nog mee rond
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Dennis Postma

Jammer om te lezen Rodney. Maar je keuze is begrijpelijk. En wie weet als de zaken goed gaan. Ik wens je alvast heel veel succes als zzp'er.  :cry: !-!

matthew

@Rodney
Heel veel succes in ieder geval met je eigen zaak.
Jammer dat de meg weg gaat.
Maar als het gaat loopt met je zaak kun je er ook wel weer een meg bij kopen ter zijner tijd.

De kangoo 2 heeft ook steek 5x114,3 dus als het een kangoo 2 wordt gaat het wel passen.

Karin

Rodney, ik wens je heel veel succes met je eigen bedrijfje. Wel jammer dat je bij de club weggaat, maar wie weet zien we je in de toekomst hier wel weer terug met een leuke megane.

Roadkill (Michiel)

Wat ga je eigenlijk doen als zzp-er,als ik het vragen mag?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Nicole

Citaat van: edje op 22 maart 2012, 20:19:53
@Dennis, jammer dat er dan gaatjes komen.
Anders waren ze er vanaf dag 1 al af. 8)7
Ik hebwel 2 knipperlicht-loze spatborden voorde ph.2 :P zit alleen wel een complete megane aan vast :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

Nog 1 dagje werken en dan weekend :)

Mensen nog plannen voor dit weekend, ik heb alleen verjaardag vanavond van me moeder :P en morgen lekker lunchen met me vriendin op de Korenmarkt in Arnhem City

Jeremy

Net me Devil eyes verkocht en gelijk gemonteerd voor de koper.. dus de koper weer helemaal blij! en ik ook weer blij want maandag gaat me kindje naar de garage en dat gaat sowieso veel eurootjes kosten voor een beurt en de stationair problemen en me kapotte achterraampje... 

Benjamin Renon

Jammer dat je Mégane weggaat Rodney. Maar je moet keuzes maken als zzp'er. Veel succes met je zaak in ieder geval.

Plannen voor het weekend? Heb niet veel op de planning staan. Vandaag relaxen na een week werken, misschien een auto wassen en morgen naar Amersfoort voor een jap meeting.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier


Dennis Postma

Plannen voor het weekend. Nou ik moet werken dit weekend, toch is dat geen straf met dit mooi (technische) weer.  :afro:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev