Advertenties


Klets maar raak DEEL 178

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 17:56:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Oh daar schaam ik me totaal niet voor.  :neen: Maar het staat gewoon eventjes ietsje netter.  ;)

Edwin Postma

Zonet 2 tulpkabels getrokken met mijn linkerhanden.
Alles doet het nu en is niet kapot gegaan :D :D
Ik had al 1 tulp liggen voor de subwoofer.
Nu ook voor de speakers want die zitten op een aparte versterker.
Stelt niks voor maar voor mijn doen is dit al hee wat. ;)
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Als ik weer naar PSA zou gaan dan de C5 of C6 of iets uit de DS-lijn...(al is de 508 ook zeker geen verkeerde auto,maar vind Citroen toch net ff een luxere uitstraling hebben
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

@dennis heb je daar nou niet een gaatje zitten voor waar de 1.4 stond ?

Dennis Postma

Nee, die plaatjes zitten geplakt en vast aan de kunststof ring die achter je knipperlichten zit. Achter zitten ze wel met pinnetjes en zou je dus wel gaatjes krijgen.

Christian de Vriend

Citaat van: Albert001 op 22 maart 2012, 19:11:59
Ben ik niet helemaal met je eens Christan,

Wij hebben ook een peugeot Partner van een jaar oud en ik zelf rij altijd en hoe kan het ook anders een Renault Master verlengd en verhoogd en die vind ik veel beter rijden ramen zijn groter dus meer overzicht dan in de Partner.
Motor is krachtiger Renault 2.5 DCI commenrail en de Partner 2.3 HPI.
Heenige nadeel van de Master is de draai cirkel is groter en het stuurt meer als een vrachtwagen maar dat is alleen een kwestie van ff wennen.
Mijn collega/ baas rijd altijd in de Partner en als hij een keer in mijn bus rijd is eür altijd schade  8)7 en als ik zijn bus een keer meeneem zit ik de hele dag te vloeken en te schelden op dat ding l-


partner of master zijn toch 2 hele andere categorie bedrijfswagens,master is denk ik kwa pug
te vergelijken met de expert of de boxer.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

@Dennis, jammer dat er dan gaatjes komen.
Anders waren ze er vanaf dag 1 al af. 8)7
Truckertje

Roy (Coup a One)

Kzal ze voor geen moment missen _o_ maar wil nu net geen gaatjes :D

Rogier

Ik zit met het zelfde, als ze geplakt zaten had ik ze allang al niet meer op de auto zitten.

Tedo

Dan moet je een Megane II kopen  ;)

Rogier

Ja I know, heb jij een geld boom voor mij die ik mag leeg plukken ? :P

Tedo

Nee, als ik die wel had, reed ik ook geen Megane  8)7

Roadkill (Michiel)

Zzo wat een heerlijke dag! En vanochtend weer een mijlpaal bereikt met de Meg,sinds vandaag staat er meer dan 200.000km op de teller,waar ik er dan een kleine 70.000 van gereden heb :) :) :) (op naar de 3 ton!!!)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Dat is al aardig wat KMers, ik heb er pas 187000 opstaan en die van mij komt uit '98 :P

Tedo

70.000 in hoeveel tijd, Michiel? Ik heb er in krap vier jaar Grand tour maar net 40.000 bij gezet.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev