Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 42

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 15:18:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

@jeremy: ziet er netjes uit zo,enne heb je nu het setje van eliatuning overgenomen???
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

@ Jeremy: Ik ben vooral benieuwd naar jou schroefsetje! dan is het plaatje wel bijna compleet!  !-!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Jeremy

Thanks mensen! Klopt... het is het setje van eliatuning inderdaad.. een H&R setje.

Roadkill (Michiel)

Hehe,dan komt eindelijk naar beneden :D (dan is het plaatje wel compleet zeg maar!)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeremy

Haha mocht wel tijd worden he! maar wachtte stiekem een beetje op een leuk tweedehands setje want een goeie nieuwe set is gewoon echt te duur voor mij.

Roadkill (Michiel)

Geef je ook helemaal gelijk,als ie hem een half jaartje eerder te koop had gezet had ik die dan ook gehaald,maar ben ook erg tevreden over mijn V-maxx setje
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeremy

Zo'n V-Maxx setje zat ik ook aan te denken, maar was bang dat het comfort dat helemaal ver te zoeken zou zijn icm met de dunne bandjes die ik heb en heb vernomen dan die H&R setjes toch net wat meer comfort bieden dus ben wel heel blij dat er een setje aangeboden werd :)
Zondag richting België rijden om ze op te halen... heb er nu al zin in! :)

Roadkill (Michiel)

Kan het voorstellen,krijgt je auto eindelijk de hoogte die die verdiend!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

En het geluid Jeremy? Ook naar wens? En is bij jou het probleem met de nokkenasversteller al opgelost?

Jeremy

Met het dak dicht is het echt een goed vol geluid, maar als het dak open is dan valt de bas wel erg weg.... Ik reed gisteren even met het dak open en ik ben op een gegeven moment gestopt om te kijken of de sub wel aanstond.
Nee nog niet opgelost, maar de auto rijd prima en ook geen ratel meer gehad bij de start dus voorlopig gaat het goed hopelijk :)

Edwin Postma

Goed bezig Jeremy.

Die sub is wel fijn inderdaad. Mijn Zus heeft hem ook.
Maar ik had eerst ook dat probleem dat je met dak open niks merkt van je sub.
Maar nu wel weer.(nu er een zwaardere install in is gekomen) 8)7
Truckertje

Jeremy

Er komt verrassend veel herrie uit inderdaad... Maar inderdaad met een zwaardere sub zal ik wel meer van de sub merken, maar is gewoon amper te doen met de beschikbare ruimte achterin.

Edwin Postma

Dat is inderdaad het nadeel van een cabrio ;)
Truckertje

Karin

Jeremy, ziet er netjes uit de vernieuwingen.

Lief zeg zo'n nest koolmeesjes, mooie foto trouwens dat hij/zij net met wat te eten aankwam.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev