Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 42

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 15:18:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

E.tenBrinke

bedankt  !-! voor de leuke reacties jongens, en over dat verlagen ( kreeg van me vrouw ook al commentaar dat het net een terreinwagen was toen ik de banden wisselde ) dus een subtiele verlaging is misschien niet zo'n verkeerd idee.

nog suggesties?? voor merk en type...
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Wat wil je? comfort en verlaagd of strak op de weg en verlaagd?
Dat laatste zal dan een KW variant 1,2,of 3 worden.
check mijn project pagina met foto's.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

E.tenBrinke

nou comfort is toch wel erg belangrijk omdat mijn vrouw d'r ongeveer 30.000 km per jaar mee rijd. bij welke verlaging hou je nog enig sinds comfort?
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

Erwin Haanen

Voor heel veel comfort te houden op een meg 2 zou ik toch opteren voor H&R ,heb ik ook gehad,menig mens zei in die tijd is ie wel verlaagd :) omdat ie niet stuiterde maar gewoon heerlijk op de baan lag,en mooi meevloeide.
megane 4 station 1200 gtline

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: E.tenBrinke op 31 maart 2012, 19:28:03
nou comfort is toch wel erg belangrijk omdat mijn vrouw d'r ongeveer 30.000 km per jaar mee rijd. bij welke verlaging hou je nog enig sinds comfort?

Of je zegt tegen je vrouw dat ze in een renault clio twingo mag rijden zodat jij alsnog lekker verlaagd en hard door bochten kan! scheelt ook kilometers! Want geloof me, hij wordt er een heel stuk beter op!
:D

By the way: veel Erwin's posten hier op 1 pagina hé!

Erwin ten Brinke
Erwin Haanen
en Ik!
:D
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Erwin Haanen

Kunnen bijna een eigen clubje oprichten ,binnenin het meganeforum :) De Erwinators met schwarzenegger accent uitgesproken e ;p
megane 4 station 1200 gtline

E.tenBrinke

hahaha  :D je inderdaad een eigen Erwin topic..... 8)7

@ Erwin  ;) twingo krijg ik mijn vrouw niet in ze is nu de megane gewend. en ze las net ff mee en moest ff door geven dat me vrouw ook wel hard door de bochten kan. ( daar gaat me profiel ) weet nu hoe het komt.
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

Dennis Postma

Ik zou snel je wachtwoord wijzigen Erwin.  :D

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

E.tenBrinke

nee, inderdaad maar zo kom je wel achter bepaalde dingen ( nee hoor ik rij altijd heel rustig ) word er normaal gezegt.
maar ondertussen   o-)
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

Edwin Postma

@Kees, Mooie megane heb je. Je wou nog een keer naar de Nurburgring?
Wij willen nog een keer die kant op.
Linkje,
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=15143.0
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev