Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 42

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 15:18:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

@ Jeremy:Staat goed op je wielen,maar let er wel op dat je niet teveel rood gaat maken,imho is dit mooi en je remmerij ,maar als je meer gaat doen kan het snel soort van overkill worden,dus dan ga je van nette bak naar sjonnie bak.... Maar de remklauwen ff loshalen,remblokken eruit dan kan je ze echt wel netjes spuiten hoor!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Mooi hoor Jeremy & precies genoeg rood zo ;) !-!
Kom je 'm nog showen zaterdag..?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Jeremy

Thanks allemaal! dit is het enigste wat nog rood is geworden anders word het inderdaad teveel, maar vond dat die letters wat meer zichtbaar mochten zijn met dat mooie lettertype.
Hoe pak ik dat aan dan? het loshalen? en belangenrijker nog hoe monteer ik het weer?
Denk niet dat ik deze zaterdag kan, maar zal even kijken... blijf dan sowieso niet te lang want moet de volgende dag vroeg op stap richting belgie.

Roadkill (Michiel)

ehm ff 2 torx bouten losdraaien achter de remklauw,dan kan je hem er zo afhalen (tenminste ik geloof dat het torxbouten zijn :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Jeremy, Dante vergist zich in de dag. Het is vrijdag de 11de, weet niet of je dan makkelijker kan?

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

#110
Ja precies! Ach Dante is een beetje een verwarde bus Chaufeur! Ken die ook niks aan doen!  o-)
Hij vergeet ook nog wel eens een bushokje op zijn route!  >:D :x :q

Maare vrijdag is de meeting! Hmm effe Chris wakker bellen of hij nog mee gaat.  Y

Edit: heb hem net letterlijk nog wakkergebeld ook, helaas is hij voor vrijdag wel gehinderd!
Ik zelf kom nog wel naar spikecity!

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Jeremy

Ik zal morgen even kijken of ik hem eraf krijg.
Vrijdag kan ik helaas sowieso niet... volgende keer dan maar weer!

Roadkill (Michiel)

De klauwen zien er weer netjes uit zo,maarre toch niet ff gedemonteerd?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

sijm138 (jesse)

die losse stekker is voor de hoogte reggeling van de xenon die zit standaard in elke megane met of zonder xenon.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Jeremy

Oké gelukkig! dan weet ik dat ook weer gelijk!  !-!

Roy (Coup a One)

Hey Jeremy vind persoonlijk je klauwen nu teveel aandacht trekken, ten opzichte van je velgen Y en daarmee komen de velgen niet naar voren maar juist je klauwen _o_ is dat nu niet zonder :?

Jeremy

@michiel: ik zie je reactie nu pas! Thanks! nee durfde het toch niet aan, maar afplakken ging nu vrij goed.
@Roy: daar heb je wel gelijk in, maar ze zijn nu nog vers gespoten en helemaal schoon dus vallen ze erg op, maar ze worden vanzelf weer smerig en minder opvallend :P

Roadkill (Michiel)

@Keesos: geweldig dat taxibordje,nu nog blauwe platen,en dan bijbeunen :D Ga je je sub nog anders vastzetten? Verder mooie simpele bak zo!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

keesos

Haha dankje, ja ik heb ook blauwe kentekenplaatverlichting (ledjes), dus het licht al mooi blauw op in't donker  Y
Verder moet ik nog ff kijken hoe ik de sub anders vastkrijg, maar anders laat ik m zo ;)

Roadkill (Michiel)

@ Josje,volgens mij moet er een medische behandeling komen.... :D :D Weer nieuwe velgen.... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev