Advertenties

Gezien DEEL 20

Gestart door Stefan, 12 maart 2012, 11:13:07

Vorige topic - Volgende topic

Edwin Postma

Citaat van: E.tenBrinke op 13 augustus 2012, 20:19:34

Klopt ik heb jouw ook zien staan. nog serieuze planner om d'r terug te komen?? @ the gym??
Ja zeker.
wij staan daar ingeschreven
Truckertje

adinsx

Ik kom bijna wekelijks een gele Meg I coupé tegen nabij Wehl, iemand die zich hierin herkent en wekelijks een zwarte II RS R26 langs ziet komen? ;)

En in Duiven nu al een paar keer een mooie Meg. I cabrio in blauw/donkerblauw met grote velgen (oogde als spaken). Wie o wie?  :q
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Rohald

Woensdag was ik op de sportschool en aangezien het m'n cardiodag was ben ik op de loopband gegaan.
Maar om niet te veel te focussen op de cijfertjes ben ik maar Megane's gaan tellen die voorbij reden. :D
In 21 minuten heb ik er 14 voorbij zien rijden  !-!
En nee, het waren niet dezelfde, want ze reden allemaal dezelfde kant op.
Maar het meeste kwam de Megane 2 in station-style voorbij.

Heb ze niet allemaal gefotograveerd en/of geflyerd. Dat ging een beetje lastig tijdens het rennen :D
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

BasRMC

Zit je sportschool toevallig naast een Renault garage?  :q

Christian de Vriend

Citaat van: Rohald op 31 augustus 2012, 21:35:59
Woensdag was ik op de sportschool en aangezien het m'n cardiodag was ben ik op de loopband gegaan.
Maar om niet te veel te focussen op de cijfertjes ben ik maar Megane's gaan tellen die voorbij reden. :D
In 21 minuten heb ik er 14 voorbij zien rijden  !-!
En nee, het waren niet dezelfde, want ze reden allemaal dezelfde kant op.
Maar het meeste kwam de Megane 2 in station-style voorbij.

Heb ze niet allemaal gefotograveerd en/of geflyerd. Dat ging een beetje lastig tijdens het rennen :D

hahaha

Geweldige bezigheid tijdens een sportje, en savonds in bed meganetjes tellen over het circuit voor het slapen gaan  :q :D
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

BasRMC

Iemand hier vandaag op de A7, Groningen - Sappemeer met een silverkleurige Mégane Cabrio?
Kenteken 73-PR-XN  8)

erik_bos

Zojuist een gele Megane 1 coupe gezien, kenteken 86-HT-VX, op de Ijsselallee in Zwolle.
Helaas wel op een bergingsvoertuig....

Edwin Postma

Was deze ook verlaagd?
Bij jou in de buurt woont iemand met een verlaagde ph1 coupe in het geel, verlaagd enz. ;)
Truckertje

erik_bos

Volgens mij een heel klein beetje, maar ik weet 't niet zeker. Heb zo in de gauwigheid niet op de details gelet  o-)
Ik weet wel dat er in een straat naast mij inderdaad iemand woont die eerst 2 megane coupé's had. Ook geel.
1 Phase 1 en 1 Phase 2. Echter, ik heb ze daar al heel lang niet meer voor de deur zien staan.

Achter C1000 André Mulder was dat.

Edwin Postma

Ik weet welke jij bedoelt.
Echter waren dit een coupe en een cabriolet.
Verder op achter de provincieroute (bij de 2e bussluis) woonde ergens in een zij straat iemand met 2 coupé's.
Btw: Jeffrey woond daar ook.
Die reed eerder een megane maar heeft nu een blauwe ibiza met gele mistlichten, booskijkers en stickers achterop. ;)
Truckertje

adinsx

Vorige week in Duiven een gele Mégane I Coupé met andere bumpers. Vrij grote 'luchtgaten' in voor en achterbumper.
Leek allemaal nog niet helemaal af. ;)

Kenteken: SP-SF-35.
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Nicole

Citaat van: BasRMC op  5 september 2012, 16:58:13
Iemand hier vandaag op de A7, Groningen - Sappemeer met een silverkleurige Mégane Cabrio?
Kenteken 73-PR-XN  8)
Kenteken komt me bekend voor. Volgens mij wel eens zien rijden. :?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

BasRMC

Heb je mij al een keer gezien, Nicole? 8) Ik rij aardig wat kilometers per dag!
Ben al verschillende malen een blauwe coupé tegengekomen, maar vaak gaat het te snel om het nummerbord ook te zien.
Meestal tussen Veendam en Stadskanaal, inde ochtend.

Nicole

Welke tijden rijd je meestal heen en weer?
Ik werk in Veendam namelijk . :)

Wij hebben wel een blauwe coupe, en hiervoor ook haha. :q
Al rijd ik nu dagelijks met een blauwe Impreza gtt :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

BasRMC

Dat verschilt, maar meestal rond een uur of kwart voor 8 in de ochtend en tussen 17 en 18 uur in de avond!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev