Advertenties

19 Augustus 2012 - Tuning for animals IV te Meer (Belgie)

Gestart door Ard Klok, 7 maart 2012, 16:21:49

Vorige topic - Volgende topic

juul

Ard Klok

- Dante (MegI Break)
- Karin (MegI Cabrio)
- Ard (MegIII Coupe)

Roy.

- Dante (MegI Break)
- Karin (MegI Cabrio)
- Ard (MegIII Coupe)
- Roy de Ridder(Meg1 coupe Ph1)

Benjamin Renon

Weer even onder de aandacht brengen om heen te gaan. Het is tenslotte ook voor een goed doel.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Ard Klok

Inderdaad Ben, maar ik mis jouw naam ook nog op de opkomstlijst :D  --.

Benjamin Renon

Dan zal ik me maar gelijk toevoegen. ;)

- Dante (MegI Break)
- Karin (MegI Cabrio)
- Ard (MegIII Coupe)
- Benjamin (Clio 2)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006

MaikelRMC2.08v

Nou ik heb net anderhalve week mn coupe.. maar dit valt wel weer mooi in mijn weekend (ploegendienst)..

dit is echt een steenworp van waar ik woon.. ik denk dat ik wel even kom kijken, aan mijn autootje is momenteel nog weinig te showen, behalve dan wat elektrische problemen.. maar dat wil je juist niet laten zien hè...  :afro:

voordeel, kan ik wel meteen een kilo shag halen, dan heb ik de lpg al 3 dubbel terugverdiend...

Karin

Er is geen binnenkomstselectie. Ik stond er vorig jaar bij terwijl mijn auto standaard is. Ik denk dat het meer om het goede doel gaat. Al staat er wel heel veel getuned. Kijk maar eens naar de foto's van vorig jaar.

Misschien moet ik me afmelden. Ga a.s maandag voor een ander huisje kijken. Als het lukt dan heb ik mijn geld hard nodig.

Benjamin Renon

Je kunt dan toch ook misschien met Dante mee?

Maar kom op: lijstje van vorig jaar was groter!

erik_bos

Het lijkt me op zich wel wat om zoiets een keer mee te maken, zeker als je er ook kan komen wanneer je auto bijna standaard is.

Maar is dit iets waar alleen RMC leden heen gaan van dit forum, of ook "gewone" forumleden?

Karin

Het is niet een alleen RMC meeting dus iedereen mag komen.

Koentje

En ik ben er ook bij.
Met of zonder de restyle velgen.

- Dante (MegI Break)
- Karin (MegI Cabrio)
- Ard (MegIII Coupe)
- Benjamin (Clio 2)
- Koen (peugeot 107 Ph3)

erik_bos

Ik ga samen met 2 vrienden er heen.
Ook nog 2 plekken over, dus als iemand verlegen zit om een rit die kant op, tussen Zwolle en de de eindbestemming, dan geef je maar een gil ;)

MaikelRMC2.08v

Citaat van: erik_bos op 10 augustus 2012, 17:10:12
Het lijkt me op zich wel wat om zoiets een keer mee te maken, zeker als je er ook kan komen wanneer je auto bijna standaard is.

mijn auto is denk ik bijna compleet standaard, er zit volgens mij een andere kop op, en het dak is mat zwart gespoten.. maar ik rij op het standaard lichtmetaal, standaard lampjes, uitlaat etc.. vind ik juist wat hebben persoonlijk gesproken.. (want wie heeft er nu nog een originele rmc..)

en nogmaals, mensen die roken rijden gratis he.. de shag is daar flink goedkoper  :afro:
kilo tabak per persoon gratis, dat of 2 sloffen peuken geloof ik (ik rook shag)

ik kan ook mensen meenemen, maar dat heeft denk ik weinig zin (behalve kosten drukken, maar tis een goed doel toch?!) Breda is bijna fietsafstand :P

btw die 1e kilo tabak kan je gratis invoeren bedoel ik (gewoon meenemen/eigen gebruik), alles meer.. kost je flink $$ bij meneer de  :police:

Ard Klok

- Dante (MegI Break)
- Karin (MegI Cabrio)
- Benjamin (Clio 2)
- Koen (peugeot 107 Ph3)

Heb mezelf van het lijstje verwijderd.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev