Advertenties

Metallic laat los.

Gestart door dennisje, 6 maart 2012, 19:54:48

Vorige topic - Volgende topic

Koentje

Hier bij een lokale autoshop heb ik een spuitbus gehaald met de kleur code 432 = blauw.
En ik vind die precies tot bijna precies goed overeen komen.

Nicole

Heb je geen "verf"zaak in de buurt? Wij halen het hier bij een verfspeciaalzaak, die heeft álle kleuren van alle automerken op kleurenstaaltjes, en kan ook elke kleur mengen/leveren.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Vraag Pierre eens die heeft ook geel gespoten of is die kleur anders clubgenoten :?

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Naar mijn weten is er van de gele kleur maar 1 code en dat is 377 dus zou het dezelfde moeten zijn. Als het een blauwe was werd het een ander verhaal.

dennisje

Ik heb geen motip gekocht maar bij de action een bus geel. Heel raar en vreemd de kleur op dop ervan valt veel feller uit maar hij is bijna identiek aan de auto kleur haha 1 tintje verschil en heb er mijn deurlijst mee gedaan en valt zover totaal niet op tot je er met je neus boven zit. Action verf met motip clear coat is niet een top idee haha hij is een beetje grof uitgevallen. Maar hoop het op te kunnen polijsten stuur zsm een foto. Maar de bus van de action ben ik zuinig op haha.

Laurens Klein

Probleem bij blanke lak is dat je er snel stof etc onder hebt waardoor het niet goed glad is.
Kleurcode van Renault is inderdaad 377. Deze spuitbusjes zijn gewoon bij de dealer te halen. Maar het beste is om een kleur te laten samenstellen die precies jouw kleur is. Doordat je auto al wat ouder is, is de kleur door weersomstandigheden verandert en krijg je hem met de originele kleur niet hetzelfde. Dit kun je ook oplossen door het uit te spuiten naar de overige delen van de auto. Je zult het verschil dan niet meer zien. Dit kost echter meer tijd en moeite maar is het wel waard.

dennisje

Oke bedankt voor al jullie super reacties fijn om zom hechte groep te hebben:)
Ik dank jullie alleen zeer _o_

Karin

Wordt lid van deze hechte groep, dat is nog leuker. Veel zijn de kosten niet.

dennisje

Ben ik ook van plan. nadat mijn auto is gekeurd en op de weg mag dan kom ik er gezellig bij. !-!

Groetjess Dennis

Albert001

ik ben gewoon naar het kleurenhuis in Heerlen gegaan ,
Heb daar de kleurcode doorgegeven 377  en nu heb ik een lakstift en een spuitbus voor 35 euro is speciaal gemegt incl. blanke lak .

Heb me voorbumper bij gewerkt met de stift en je ziet er helemaal niks meer van.
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

dennisje

heb jij ook een n adres of website voor ons?

Albert001

Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Bart

Ik heb exact hetzelfde probleem, de hele motorkap is de blanke lak vanaf, een gedeelde van m'n dak en de zijschermen een klein stukje. Wordt gewoon overspuiten dus...

dennisje

als je het leest heb ik het al verholpen. je kan beter gewoon je blanke lak er helemaal ervan af halen. endan beetje opschuren met 1200 papier endanw eer nieuwe blanke lak erover werkt super goed:D enstandaard gaan de spuitbussen tot 150 graden

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev