Advertenties


verlichting dashboard megane 1.4 bouwjaar 2002

Gestart door Pippa, 6 maart 2012, 13:55:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Pippa

goedemiddag allen, ik ben hier net 5 minuten geleden lid geworden en heb een vraag betreffende dashboardverlichting. Ik heb rondgekeken maar zie mijn vraag nergens staan vandaar nieuw topic.
De verlichting van het gedeelte waar je de temperatuur regelt doet het maar aan 1 kant, er zal wel een ledje vervangen moeten worden maar mijn vraag is of iemand weet of je dat zelf makkelijk kunt vervangen of dat dat iets wat door de garage gedaan moet worden. Indien zelf; hoe?

Mijn dank alvast!

Roadkill (Michiel)

Ja is goed zelf te doen,enne zou geen LED doen,heb ik ook maar geeft in het dasboard niet genoeg licht rondom,enkel naar voren. Je moet ff het klepje onder de console weghalen,daar zitten 2 torxschroeven,achter het vakje onder de radio zitten ook 2 torxen,die moeten er ook uit. Dan kan je rest gewoon losklikken en ff een beetje aan de kant doen,dan kwestie van de knoppenunit van de verwarming los schroeven,en de besturings kabels ff loswurmen (wel onthouden wat waar zat,en dan kan je bij de lampjes komen aan de achterkant meen ik,vervang ze wel meteen alle drie. succes!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Pippa

Tnx Michiel, ik zal er eens voor gaan zitten!

eelko

meer is het inderdaad niet het is mij als absolute autoleek ook gelukt was geloof ik voor de lampjes een euro kwijt en een half uurtje puzzelen waar alle schroeven zaten.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev