Advertenties


Klets maar raak DEEL 177

Gestart door Dennis Postma, 6 maart 2012, 08:57:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

#105
Zo net terug van middagje op de Nordschleife. Wat foto's gemaakt en de teller staat op een rondje, maar meer zullen volgen. Helaas was het erg wisselvallig met de nodige regen.
Er reden toch aardig wat 2 en 3 RS'jes en Clio'tjes!

Morgen weer een ander soort foto's maken tijdens de shootingday
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dante

Ik kijk maandag wel even welke past ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

En? Onder de 10 minuten Ben?  8)7

Nicole

Vandaag zijn we ff bij een Subaru Impreza Gtt wezen kijken. :)
Nette auto, alleen vind ik de velgen oerlelijk onder zo'n auto (dus die zullen er ook niet erg lang onder blijven), en bak moet een andere achter, of ff gereviseerd worden.
Maar daar is de prijs ook naar.
Maandag ff informeren bij NMB motoren wat daar de kosten voor zijn. !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Benjamin Renon

Nee Dennis... Dat zit er nog niet in denk ik. Was gewoon "rustig" rijden. Schat meer dan 12 minuten. Was een leuke ervaring in ieder geval. Ik heb nog 3 rondjes te gaan, dus binnenkort weer wat gaan plannen om er weer heen te gaan. Het was best rustig en wat ik zag vrij veel lokalen. We hadden zelfs even met een Amerikaan staan praten. Hij kwam even een paar dagen naar de Ring... 8)7
Ik heb iets van 300+ foto's gemaakt maar gok dat meer dan de helft niet goed gelukt is...

@Nicole bakken voor een Impreza kun je toch makkelijk vinden? Ben benieuwd wat je gaat doen en wat de kosten zullen zijn.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

paikey

Bakken zijn zeker makkelijk te vinde en als er dan toch een nieuwe onder moet zou ik er gelijk 1 van een wrx pakken  !-!
Denk dat je voor zo'n bak tegen de €2.750,00 zal moete denken.

Ik heb vandaag trouwens weer eindelijk de zomer sloffen eronder kunnen gooien _o_ Ze zijn weer als nieuw Y

Nicole

#111
Revisie zit op €1150, gebruikte bak minimaal €750.
Na overleg met een Impreza kenner doen we het niet. :)

We gaan binnenkort naar hem toe voor overleg wat zijn impreza precies moet kosten :)
Die bak is gereviseerd, nieuwe riem + toebehoren, koppeling vervangen etc. etc. eigenlijk alles wat je maar kan bedenken. :)
Kost in aanschaf meer, maar wel een auto waarvan we weten dat we er veel meer van kunnen genieten. !-!


@Peter: Het staat hem goed! !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Citaat van: Benjamin Renon op 10 maart 2012, 19:04:00
@Nicole bakken voor een Impreza kun je toch makkelijk vinden? Ben benieuwd wat je gaat doen en wat de kosten zullen zijn.
Probleem van "gebruikte" bakken is dat je nog niet zeker bent hoe ze zijn.
Daarom zou mijn voorkeur toch uitgaan naar revisie. :)

De impreza die we hadden bekeken, wou erg moeilijk in de 5e, moest toerental echt terug laten zakken naar stationair toerental, en dan wou hij erin, maar ook niet makkelijk.

Dus ik moet nog even geduld hebben als ik een goede wil hebben haha! :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dante

@Peter: Toch geen wit of brons..? Staat wel mooier dit Y !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

paikey

Waar heb je dat gezien Dante?
Is idd geen wit of brons geworden.....

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dante

Nope. Subforum... ;)
Ik zie Peter's profiel op Fb net pas :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Nicole op 10 maart 2012, 19:17:47
Probleem van "gebruikte" bakken is dat je nog niet zeker bent hoe ze zijn.
Daarom zou mijn voorkeur toch uitgaan naar revisie. :)

De impreza die we hadden bekeken, wou erg moeilijk in de 5e, moest toerental echt terug laten zakken naar stationair toerental, en dan wou hij erin, maar ook niet makkelijk.
Dus ik moet nog even geduld hebben als ik een goede wil hebben haha! :)

Goed vroeger,praat toch echt over het Nederlandsche florijnen ,ook wel gulden genoemd, tijdperk kon ik een gozer die toen een Sub had was een 555. Die moest ook een nieuwe bak en heeft de auto naar belgie gebracht want dat scheelde toen de helft met Nederland.... 9prijs die die in nederland te horen kreeg bij 3 verschillende dealers was 10.000 gulden (4500 euri voor de jeugd) en in Belgie was het toen omgerekend 5000 gulden,dus dat was de rit vanuit Noord-holland wel waard.... Maar dan zijn de prijzen nu aardig gezakt zeg,maar wat ik al zei was al heeel lang geleden ;0
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op  9 maart 2012, 20:26:54
Jij reed toch al op Delfts blauw Roy? Ik heb volgens mij nog geen foto's voorbij zien komen dat ze onder de auto zaten.

Wie heeft je dat vertelt dat ik al op Delfts blauw reed Dennis :? Had de velgen wel beplakt met folie maar in het hart v/d velgen bleef het niet plakken, dus vandaar dat ze niet onder de auto zijn gekomen 8)7 alle moeite toch voor niets geweest "jammer" _o_
En ik zeg nu Delfts blauw maar voor het zelfde geld wil wielfix.nl er iets speciaals mee doen en dan laat ik me er graag mee verrassen, dus eff'n afwachten wat het definitief wordt :)

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op 10 maart 2012, 10:09:00
Met welke velgen ga je na de openings meeting Roy ?

Zoals het er nu onder zit worden het de lenso's maar de delfts blauwe'n zouden wel trikky zijn v/d best off wheels _o_

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev