Advertenties


Klets maar raak DEEL 177

Gestart door Dennis Postma, 6 maart 2012, 08:57:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

@ remy dat kan. Ik denk alleen wel dat het per velg anders is ;) die van mij moet opnieuw gepolijst worden

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op  7 maart 2012, 17:01:21
Ik wordt er schijt ziek van al die regen, gister was ik gelukkig ook vrij heb ik nog even een bezoekje aan de sloop kunnen doen :P stond nog een megane fase 1 cabrio ;)

Ik heb ook stoeprand schade aan me velgen, ik ga binnenkort even informeren bij een bedrijfje in apeldoorn. Deze schijnt het te repareren en te polijsten voor weinig, dus ben benieuwt wat het mij gaat kosten.

Hey Rogier als je praat over wielfix.nl, die schijnt inderdaad goed te zijn en relatief laag in prijs!

Rogier

Ik durf de naam van het bedrijf niet te zeggen, die moet ik nog even na vragen bij Lúk. Maar denk wel dat zij het zijn.

Remy P

Geen idee of ik de vraag hier kan posten, maar met betrekking tot het topic 'tellen met plaatjes', misschien een optie om er een extra uitdaging aan te koppelen? Momenteel zijn de enige plaatjes voornamelijk treinen en bussen....naar mijn mening te makkelijk. Je hoeft het getal maar in google in te typen en op de eerste pagina staat altijd al wat. Beetje uitdaging kan geen kwaad misschien :)

Dante

Trams, metro, vliegtuigen, LEGO, Playmobil & bouwdozen vergeten..? ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Remy P

Klopt ook, maar er zit naar mijn mening geen uitdaging in dat 'spelletje' ;) een beetje moeilijker maken is misschien wel leuk..

Tedo

Dat je alleen voer,-, vaar,- en vliegtuigen ziet komt door de limiet dat het iets met vervoer te maken moet hebben. Tegelijkertijd maakt dat het ook lastiger.

Ard Klok

Remy, wat stel je voor als extra uitdaging dan? Alleen nog maar zwarte treinen en witte bussen?

Remy P

@ Tedo: lastig is het eigenlijk dus niet, want bij elk getal is gegarandeerd een vervoersmiddel te vinden via google ;)

@ Ard: misschien de mogelijkheid om af te stappen van de eis dat het een vervoersmiddel moet zijn en dus nieuwe randvoorwaarden stellen, maar dat het wel gerelateerd blijven aan getallen natuurlijk ;) Er zijn inmiddels al een ruime 4700 plaatjes van vervoersmiddelen gepost....tijd voor een nieuw onderwerp :)

Tedo

@ Remy: het lastige is dus dat je niets anders mag. Daar vergiste ik me dus ook in bij mijn eerste post in dat draadje.

Ard Klok

Okee, ik zeg niet direct nee, echter vind ik de huidige voorwaarde (vervoergerelateerd)best een logische keuze aangezien we toch een site hebben waar het vooral over auto's gaat. Misschien kan je een poll aanmaken waarin je een aantal voorstellen doet?

Tedo

Als je de restricties laat vallen, wordt het m.i. alleen maar makkelijker. Dan mogen ook huisnummers, kledinglabels en noem maar op.

Remy P

@ Tedo: dat kan misschien veranderd worden ;)

@ Ard: een poll aanmaken moet ik dan aan de experts van het bestuur overlaten, die kan ik niet openen. En het gaat hier inderdaad voornamelijk over auto's, maar we hebben bijvoorbeeld ook een topic over fotografie, hobby's etc. Dat heeft ook eigenlijk niets met auto's te maken ;)

Even afwachten wat de leden van het bestuur hier over zeggen ;)

Remy P

Citaat van: Tedo op  8 maart 2012, 15:43:10
Als je de restricties laat vallen, wordt het m.i. alleen maar makkelijker. Dan mogen ook huisnummers, kledinglabels en noem maar op.

Ligt aan de nieuwe randvoorwaarden die je eraan stelt ;)

Stefan

Ik vind een nieuwe "tellen met plaatjes" met een andere restrictie goed hoor.
Een andere uitdaging na 4700 nummers kan inderdaad geen kwaad.
Maar wat wordt nu de uitdaging / het onderwerp dan?

Moet wel een duidelijke verbetering zijn en het moet er niet makkelijker op worden.
Ik vind dat het ook wel iets met auto's en/of Renault zoiets te maken moet hebben. We zitten hier tenslotte op een autoforum.
Kom maar met voorstellen, dan maak ik er samenvattend wel een poll van.. !-! :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev