Advertenties


Klets maar raak DEEL 177

Gestart door Dennis Postma, 6 maart 2012, 08:57:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rohald

Kom ik om 17:00 buiten op mijn werk, ligt er een briefje onder mijn ruitenwisser: ik heb tegen je auto gezeten. Netjes met telefoonnummer.
Schade:


Deur moet opnieuw gespoten worden. Stukken lak zijn er echt gewoon vanaf. Knipperlichtkapje is geschuurd.
En de vraag is of mijn voorscherm opnieuw gespoten moet worden. Daar zit net op het randje (foto 2 en 4) schade.
Gelukkig is het zojuist telefonisch verder afgehandeld en is het nu wachten op de papieren.

Er zijn gelukkig ook nog eerlijke mensen. Maar denk eerder dat het van ons buurbedrijf is en dat het met een auto van de zaak gebeurd is.
Dus anders had het ook wel snel achterhaald geweest.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Karin

Zo, dan heb je ook lekker op zitten letten als je zo'n schade achterlaat. Gelukkig dat ze een briefje hadden achtergelaten. Maar vervelend is het wel, al dat gedoe.

Rohald

Hij merkte het pas toen hij thuis was en schade zag aan zijn auto.
Maar dan wel met de smoes: het was krap inparkeren en er kwam een auto aan. Zoiets zal je toch wel gelijk merken, dacht ik ook.
Hij had zijn bedrijf gebeld met de opdracht om een briefje achter mijn ruitenwisser te stoppen. Dus zelf weet hij ook niet eens welke schade hij achtergelaten heeft.

Heb het opgemeten, en het is over een lengte van 86cm.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Dennis Postma

Toch netjes van 'm. Helaas zie je dat de laatste tijd wel anders. Enige nadeel is dat je er altijd weer werk van hebt. Succes met de afwikkeling.

Karin

Dat is aardig wat Rohald, verhaal klinkt erg vreemd, maar gelukkig weet je wie het gedaan heeft en dat ze het ook erkennen.

Rohald

Ik denk dat hij toch geen andere keus ook had dan het netjes te melden. Anders had ik toch ook bij hun navraag gedaan.
Maar het is inderdaad wel weer een rompslomp om alles weer als vanouds te gaan krijgen. Gelukkig gaat alles via de verzekering.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Vervelend, maar wel goed dat de dader bekend is. Misschien gelijk de gelegenheid om nog wat andere delen in kleur te laten spuiten?

Edwin Postma

Truckertje

Roadkill (Michiel)

Wat Tedo al zegd,ik heb toen ik schade had ook meteen me spoiler laten spuiten tegen een klein prijsje,de lak hadden ze al en de spuitcabine werd toch al voor mij gebruikt,dat noemen ze dan geluk bij een ongeluk ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Remy P

Je mag inderdaad blij zijn dat de 'dader' het netjes gemeld heeft. In mijn geval een tijd geleden is er niks gemeld over de schade aan de voorbumper. Kan nu zelf voor de schade betalen  :?
Maar het blijft inderdaad erg balen, het hele gedoe. Succes ermee!

Rogier

Gaan er nog mensen 1 april na het tt circuit in Assen ? voor Automaxx streetpower ??

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

Ja ik.
Ik ga er met wat andere mazda rijders heen. Y
Ik sta er met de auto op de paddock als het goed is.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Okey, ik sta der als alles mee zit ook met de coupé :P

Michiel hoezo grapje zeker ?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev