Advertenties


Klets maar raak DEEL 177

Gestart door Dennis Postma, 6 maart 2012, 08:57:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

matthew

Je moet er ook de zilveren klemmen bij hebben en dan moet dat allemaal passen,tenzij het idd niet van een megane is of meg2.

Dante

Hehe... Die van Michiel heeft 1 klemmetje, die van mij 0...:D
Zijn die dingen ook bij de dealer te krijgen..?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew

Ja,er horen 4 klemmen op te zitten.
Zijn losse metalen klemmetjes,die je op het inlaatspruitstuk zet en daarop de kap bevestigen.

Dante

En zijn die bij de dealer te krijgen?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew


Dante

Mooi. Net 4 stuks gescoord :D Thanks Matthew ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Citaat van: matthew op 13 maart 2012, 22:27:11
@Roadkill
Ze worden niet warm gestookt.
Maar doe maar even een mailtje naar rs50jochem@Hotmail.com
Zeg maar van mij,hij heeft dit al eens gedaan/laten doen bij een schroefset voor een megane 2.

Klinkt gunstig dat het niet warm gestookt word,maar dan moeten ze zeker onder de auto vandaan? Maar goed denk dat ik het op een andere manier wil proberen,dacht zelf de auto op te krikken,schroefset ff helemaal omhoog schroeven en heb 2 5 tons spanbanden,denk dat ik daarmee best ver kom?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

@roy, het is zeker geen geld, hopelijk zie je der ook niks meer van terug. Ik heb ook maar is gevraagt of het een vaste prijs is of dat er nog extra kosten komen na dat ik het heb laten doen, maar die waren er niet alleen voor een middeltje waar ik later de velgen mee moet behandelen.

Ik zal het hem vertellen dat jij der ook aan komt :P

Dante

Zoooo... Stil hier hé... Iedereen aan het genieten van het mooie weer of zo..? Ik in ieder geval wel Y
Vandaag de andere 2 velgen geschuurd. Gisteren de reparatie-set opgehaald bij het postkantoor. Nu nog alcohol, primer, lak & blanke lak kopen & dan kunnen we...!-! Die zijn wel klaar voor de winter...:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

De alcohol voor je zelf dante ? :P dan wordt de rest vast niks na dat de fles leeg is :D

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Welk merk alcohol is het geworden ? en lukt het schuren nog :D

Roadkill (Michiel)

Het is echt super stil hier.....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Ik denk dat het een beetje met het heerlijke weer te maken heeft. Dan is het natuurlijk zonde om achter de pc te zitten. Maar goed nieuws, het koelt weer af!  8)7

Benjamin Renon

Ik ben wel online, maar ben ook nog foto's aan het bekijken van de fotodag van afgelopen zondag. Daarna nog een serie checken van de Nordschleife van zaterdag. Drukdrukdruk.... :P
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev