Advertenties


Klets maar raak DEEL 176

Gestart door Roadkill (Michiel), 26 februari 2012, 14:24:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Dante

#150
@Michiel: Bungykoord..? ;) :D :D

Nou, schokdempers zitten eronder. De oude was finaal afgebroken bovenaan. Foto's volgen morgen. Foto's staan in project-topic. Er zijn nu Monroe's ondergeplaatst. Moet wel zeggen dat de achterkant enige centimeters hoger ligt.....:neen: Overigens is ook een klein aanloopprobleem linksachter opgelost. De wang van m'n band schaafde tegen de binnenkant van de plastic wielkastbescherming. Zo erg, dat er groeven in dat plastic zaten (Rubber sterker dan plastic, hmmm...). Oplossing: Klein stuk plastic weggeknipt, gaatje geboord & met een Ty-Rap aan een uitlaatophangpunt bevestigd !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Nope, dat gaat niet. Voor alles wat niet achterin past heb ik een Renault-dakkoffer formaat doodskist  ;)

Roadkill (Michiel)

Maar de vouwwagen past niet achterin,en is net ff te zwaar voor op het dak..... :D Volgend jaar gaat er ook een topkoffer op,model RV (600liter) Dan willen we wat verder,afgelopen 2 jaar steeds met 2 auto's gereden,omdat we anders niet alles meekregen :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

WTF..?! Je hebt 2 kinderen toch? En dan ook nog eens een grotere kofferbak & een vouwwagen erachter... En dan nog met 2 auto's wegmoeten..? LOL..! Ik stelde mijn vrouw hetzelfde voor, maar alleen omdat ik geen 6 personen kan & mag vervoeren in de Meg...:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

ja maar mijn kinderen zijn wat ouder dan die van jou,enne gezamelijk hebben we er zelfs 3,plus dan nog een hond....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Dan zitten jullie idd met hetzelfde probleem als wij: Te veel mensen voor te weinig plekken...:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Dennis Postma

Nog steeds een mooie auto. Zou 'm persoonlijk wel omhoog schroeven. Helaas is het boven mijn budget.  :0
Hopelijk komt ie nog een keer bij een liefhebber terrecht en zien we 'm hier weer terug.

Dante

Ik schrok ook al van de prijs... Zal wel een combinatie lage km-stand & wat tuning zijn, maar toch... Voor 2 ruggen minder koop je er 1 met het dubbele aantal km's en in een mooiere kleur :x
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stony (Robert)

tsjah mocht ik de mijne (weer  8)7) in de kreukels rijden, wist ik het denkik wel..  :9~
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Dante

Inruilen met een kleine bijbetaling?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stony (Robert)

Ik maak denk ik iets teveel kms om mn dieseltje om te ruilen voor een benzine ;) maar wie weet wat dr in de toekomst nog gaat komen ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Edwin Postma

Ik vind die van Joey nog steeds 1 van de mooiere coupes van het land vinden.
Jammer dat hij daar beland is.
Maar hij had hem allang kunnen verkopen toen ik daar was.
Volgens de verkoper.
@Dante. Het ljefst had ik een gele. 1van de mooiere Renault kleuren.
Truckertje

Dante

't Is idd wel een typische Renault kleur, maar persoonlijk vind ik het niet mooi op een auto. Zelfs niet op een Ferrari...o-)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Gelukkig hebben we niet allemaal je smaak Tante :) sorry Dante 8)7 :D
Vindt het persoonlijk zeker een mooie megane maar om de fase 1 ervoor in te ruilen :neen: daar heb ik al te veel geld ingestoken _o_ en nog gaat komen o-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev