Advertenties


Klets maar raak DEEL 176

Gestart door Roadkill (Michiel), 26 februari 2012, 14:24:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Dante

@Jan: Bedankt!

@Roy.:Bedankt!

@Roy & Rebecca: Lekker ventje is het he... !-!

@Rick: Bedankt!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

@ Dante, nee geen tweeling  :) gewoon na elkaar, eerst een zoon, dan een dochter.

Karin

@Dante, wat een scheet om te zien op die foto. Jammer dat de foto een beetje donker is.

Dante

@Tedo: Ah OK. Het las alsof je allebei de smaken tegelijkertijd had gekregen...:D

@Karin: Hij is zo lekker zacht & ruikt nog helemaal babyachtig...:) Mja, 'k had geen zin om 'm wakker te flitsen...:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Ja nu zijn ze nog lief,als ze 16 zijn zuipen ze je bier op,en met hun 18e verjaardag zie je enkel nog je auto op een foto... :D (nee hoor hartstikke leuk,maar ik begin er niet meer aan(heb er nu ook al genoeg,met vriendjes en al :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rebecca Fontijn

Zo nadat mn auto vrijdag zei "doe het lekker zelf" konden ze me vandaag vertellen dat mn accu kapot was .... nee niet omdat ze lui waren maar omdat ik dat gele ijzer gister pas naar de garage heb gebracht
Afijn was een garantie kwestie dus nieuwe accu er in

Zit alleen nog in twijfel of dat ik woensdag de trein neem naar maastricht (gezien mn pols) of de auto

Rogier

Kunnen we niet speciale meganeclub rompertjes laten maken :P speciaal voor de kleinste leden van de club ;)

Dante

@Michiel: Die van mij zijn nog zeker een decennium verwijderd van mijn drankvoorraad...:D

@Rebecca: Lekker dat het onder garantie is verholpen. Persoonlijk, voor zo'n lange rit in niet optimale staat, dan maar OV. Of je kan je laten rijden in je eigen auto ;)

@Rogier: LOL :D Leuk initiatief, maar hoevelen gaan er hier op korte termijn nog kinderen krijgen..? Op mij hoef je niet meer te rekenen...:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Goed idee,nee ik hoef ook niet meer,maar word denk ik tussen nu (alsjebleift niet) en 10 jaar (dan zou het prima zijn :D) opa :D :D  Althans dat zegt de oudste,en zie dan liever kleinkind in een Meg rompertje dan een voetbal rompertje....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

juul

Citaat van: Dante op 27 februari 2012, 19:57:16
@Rogier: LOL :D Leuk initiatief, maar hoevelen gaan er hier op korte termijn nog kinderen krijgen..? Op mij hoef je niet meer te rekenen...:D

Ik wacht ook nog wel ff met de 2e we gaan eerst is trouwen en dan zien we wel weer verder, dus het duurt nog wel even.

JanJ

Citaat van: Dante op 27 februari 2012, 19:57:16
@Michiel: Die van mij zijn nog zeker een decennium verwijderd van mijn drankvoorraad...:D

@Rebecca: Lekker dat het onder garantie is verholpen. Persoonlijk, voor zo'n lange rit in niet optimale staat, dan maar OV. Of je kan je laten rijden in je eigen auto ;)

@Rogier: LOL :D Leuk initiatief, maar hoevelen gaan er hier op korte termijn nog kinderen krijgen..? Op mij hoef je niet meer te rekenen...:D

Misschien is het wel wat om rompertjes in grote maten te maken...........hangt mijn hemd ook niet meer uit mn broek.

Karin

Jan, daar wil ik dan wel een foto van zien he, dat je hem aanhebt  :D :D

JanJ


Rebecca Fontijn

@Dante de enige die in mn auto mag rijden is aan het werk in maastricht dus lekker met de trein .. broodjes en koffie mee boekje erbij en de rest gaat vanzelf  !-!

Dennis Postma

Dat is altijd weer genieten geblazen in de trein Rebecca. :q

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev