Advertenties


Klets maar raak DEEL 176

Gestart door Roadkill (Michiel), 26 februari 2012, 14:24:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Net weer iets vreemds met de Meg gehad... Ik start de auto, rijd naar de PIN-automaat, zet de motor uit. FF pinnen & na het pinnen de auto nogmaals gestart, ff groen stoplicht-sprintje gepakt, na de kruising voel ik een schok & gingen STOP, accu & olie lampjes branden. Ik zie de toerenteller inzakken naar 0 & alles viel uit. Nog net aan de kant kunnen zetten. Dus ik kijk ff onder de motorkap, druk wat stekkers links & rechts ff goed aan & kijk nog naar de BDP-sensor, maar doe er niets mee. Vervolgens m'n mannetje gebeld & die heeft me naar de garage gesleept. Daar hebben ze 'm uitgelezen, maar kregen geen melding. Ze wilden net de bobines nakijken op vonken, toen bleek dat het stekkertje van de BDP-sensor net een klein beetje was losgeschoten. Na het opnieuw aandrukken & vast Ty-Rappen, starten alsof er niets aan de hand was... (Uiteraard...)
Ze hebben ook meteen ff de accu doorgemeten, die is binnenkort aan vervanging toe. Ik had een tijdje geleden al gezegd dat ik 'm zou vervangen, maar uiteindelijk niet gedaan, omdat de auto toch startte na de koude periode...
Gekke jongens, die Fransozen...l-
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

iig lekker dat ie het weer gewoon doet,accu's zijn wel duur geworden vind ik....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

Mooi dat die het weer doet,maar dan zal de stekker al niet goed hebben gezeten,want als deze geborgd zit kan die niet zo los komen natuurlijk.

En Accu's zijn idd erg aan de prijs tegenwoordig.

Dante

Dat zei m'n mannetje ook al, dat-ie waarschijnlijk zelf de stekker niet goed aangedrukt had 8)7 :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

<-------- kijk nou eens!!!!!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

Leuk he...
Nu nog een avatar.. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

Vanavond ff doen,ben nu keihard aan het werk .. :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew


Heatzone (Mark)

Heren, ik heb laatst een tweetal megane's zien staan het gaat om de megane 2 phase 1 rs.. beiden rond de 150d km..

De aanschafprijs kan geregeld worden dat is niet het lastigste, maar waar moet je vooral op letten? Wat zijn de kosten qua onderhoud? veel voorkomende mankementen? Hoeveel zuiniger moet je op deze auto zijn i.v.m. zijn turbo?

Nog steeds kriebelt het toch wel een andere auto, heb de clio rs gezien, de twingo rs en de megane! Ik kan niet echt een keuze maken..

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Heatzone (Mark)

Die heb ik uiteraard bekeken Benjamin, maar helaas staat er weinig specifiek over de RS, vandaar dat ik dacht ik breng het nog even ter sprake!

Dante

Welkom mede-lid Michiel --
Dat werd tijd zeg :q :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev