Advertenties


Klets maar raak DEEL 176

Gestart door Roadkill (Michiel), 26 februari 2012, 14:24:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Ik de geld pest??? Nou niet echt hoor,maar win ik de jackpot in de staatsloterij, dan stuur ik je een schroefset toe :D

@Heatzone hmm Renault is al niet echt goedkoop met onderdelen en denk dat ze voor een RS nog ff duurder zijn,en heb je al geinformeerd of je hem kan verzekeren (i.v.m. je leeftijd) btw was je ook nog van plan om naar Nijkerkerveen te gaan,kunnen we samen oprijden (met de rest uit noord Holland)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Dan zet je 'm toch op naam van je moeder (doen bijna al die jonge gassies met hun GTi'tjes, Cupra's en RS'jes)

Dante

Citaat van: Tedo op  1 maart 2012, 20:21:32
Dan moet je ook niet constant met je (gele) mistlampen aan rijden ;)
Meh... 70,- op de hoek van een straat parkeren, 40,- te hard door trajectcontrole A12 & de laatste 119,- te hard door snelheidscontrole in Delft... Eigen schuld, dikke bult l- Mistlampen ben ik nog niet op bekeurd, al zag ik van de week wel een motoragent heel erg kijken :D En ja, sinds montage heb ik ze eigenlijk niet meer uit gehad:q

@Michiel: Jammer... Het "Steun Dante de zomer door"-fonds kan wel wat pecunia gebruiken...:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Ja dat kan,maar dan willen ze ook nog wel eens lastig gaan doen als je een ongeluk krijgt...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dante

En het mag ook niet. Zowel tenaamstelling als verzekering moet (al jaren) op de hoofdgebruiker staan Y
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin

Dante, vervelend dat je weer wat hebt aan je auto en de bekeuringen maken het er ook niet makkelijker op om het te bekostigen.

Rij jij volgende keer naar Spijk met mij mee. Dan hebben we gedeelde kosten haha.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew

Tips RS,
Auto moet stationait mooi lopen.
Als je gaat kijken moet je de auto (motor)koud al kunnen testen.
Het blijft wel een gok met zo'n kilometerstand voor de turbo,want hoe is er mee omgegaan.
Kan goed zijn dat die nog makkelijk 150000km mee gaat,maar ik weet va nde wat ruwe espase rijders met 2l turbo motor dat ze rond de 150000km stuk gaan.(is meestal ook lease auto geweest en dat zij toch al wat minder nauw aan de auto).

Of er een onderhoudshistorie aantoonbaar is.Op tijd beurten gedaan.

Ik heb zelf ruim 3 jaar meg rs gereden en ging weg met 122000km,en heb geen motorische problemen gehad met de auto.
Ik deed ook elke 15000km of 1 jaar verse olie en oliefilter en bougie's om de 30000km gedaan.
Renault schrijft langere intervallen voor,maar vooral olie vind ik belangrijk en is ook beter voor de turbo.

Roadkill (Michiel)

Hey Mark heb je misschien ook linkjes naar de desbetreffende auto's?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Ja, in eerste instantie heb ik deze gezien! http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=wamturuyx2bm

Verzekering kan ik op me eigen naam gewoon betalen, wegenbelasting en benzine ook geen probleem! Het enige dat mij aan het denken zit is o.a. de turbo! Ik weet dat als daar niet zo goed mee om gegaan is door de vorige eigenaar dat deze het gaat begeven! Als de kosten voor een nieuwe echt hoog zijn dan kan ik misschien beter mijn huidige auto houden of een leuke Renault zoeken zonder turbo! Bedankt voor de tip Matthew!

@ Michiel, Nijkerkerveen is me even ontgaan :O, is daar een meeting?

Tedo

Die staat ook op Marktplaats volgens mij, waar het de goedkoopste RS is op een schadeauto na.

Edwin Postma

Ik zit te popelen om een turbo 8)7
Maar in nijkerkerveen is idd een meeting.
Dacht regio meetings. Mooie opkomst
Truckertje

Heatzone (Mark)


Tedo

Wel een betere, die Trophy, maar te zien aan zijn mailadres al van een jong iemand geweest...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev