Advertenties

NAP - Overzicht kilometerstanden

Gestart door Nicole, 15 februari 2012, 20:52:27

Vorige topic - Volgende topic

Nicole

Hi allemaal!

Al enige tijd ben ik erg benieuwd naar het aantal km's wat mijn megane ongeveer heeft gelopen.
Nu zou ik graag een overzicht krijgen van de kilometerstanden.
Op de een of andere manier moet dit mogelijk zijn, gezien we een megane hebben staan met een overzicht erbij van alle geregistreerde kilometerstanden.

Ik ben 2 maanden geleden al bij een Dealer in de buurt geweest, gezien er op de site van NAP stond dat het via een Dealer mogelijk was om een overzicht te krijgen.
Deze kon d.m.v. mijn huidige kilometerstand wel natrekken dat de kilometerstand onlogisch is, wat dus betekend dat de kans érg groot is dat hij "een heel eind achteruit gereden heeft".

Heeft iemand enige idee van hoe en wat?
Alvast bedankt!

Groetjes, Nicole
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Benjamin Renon

Dan zul je toch naar de dealer moeten gaan. Ik weet dat er verschillende systemen zijn om verschillende zaken te controleren zoals schadeverleden en km-standen.

Je zou je voor kunnen doen als koper van de auto en dan bij een garage laten controleren. Een afwijkende km stand wil niet zeggen dat er mee gesjoemeld is bij bijv een nieuwe tellerbak van een andere Mégane.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Nicole

De dealer waar ik was geweest kwam niet echt verder in het systeem.
Hij kon het overzicht niet vinden.

Dan ga ik binnenkort even langs de Renault Dealer in Groningen. :)
Of kan het eventueel ook een andere dealer zijn behalve Renault (Renault Dealers zijn er helaas niet zoveel, en in Veendam weten ze al dat deze megane van mij is haha)?

Ja dat kan inderdaad ook, maar aan de tellerbak te zien die erin zat, is hij wel teruggedraaid (er was het een en ander binnen in afgebroken).

In ieder geval bedankt voor je snelle antwoord! !-!

Benjamin Renon

Ik kan een collega ook wel eens vragen of hij ernaar zou willen kijken. PM me je gegevens maar eens die nodig zijn voor de check.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Nicole

Dat zou heel fijn zijn! Ik stuur je de gegevens! :)

matthew

Elke garage die nap is aangesloten kan dat.

En dat die niet verder kan klopt niet of heeft geen nap rechten.

Je kunt een uitdraai van de laatste 10 jaar krijgen.

Daarvoor zijn nodig kenteken en meldcode en kilometerstand zoals nu op display staat.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev