Advertenties


Klets maar raak DEEL 175

Gestart door Stefan, 15 februari 2012, 14:13:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

Citaat van: matthew op 22 februari 2012, 20:42:52
Beterschap Roy,carnaval niet overleeft dus.

Maar liefst minder dan de helft v/d carnaval :P

Dennis Postma

Zou iedereen hier op het forum weer even op de volgende forumregel willen letten?

CiteerTaal en leesteken gebruik:
Graag verzoeken wij iedere gebruiker op dit forum zijn/haar berichten op dit forum in het normaal Nederlands te plaatsen. Ook zal er gelet worden op het niet gebruiken van leestekens zoals punten en komma´s. Als wij zien dat iemand zich hier niet aan houd zullen wij het betreffende bericht eenmalig aanpassen en de gebruiker hier via pm op aanspreken.

Wees niet bang dat wij bij elke type fout of afkorting op zullen treden, deze regel is puur om het forum netjes, overzichtelijk en begrijpelijk voor iedere forumgebruiker te houden. Het is tenslotte een forum en niet een vorm van msn/chatbox.

Helaas zie ik de laatste tijd weer bij diverse mensen berichten voorbij komen zonder hoofdletter en leestekens. Dit leest over het algemeen niet erg prettig en maakt berichten onnodig onoverzichtelijk.

Ik heb de mensen dit keer hier niet persoonlijk op aangesproken aangezien het hier om meerdere personen gaat. Graag dus hier even extra op letten.

Bedankt.  ;)

Dante

Mee eens Y !-! We hebben allemaal Nederlands op de basisschool gehad, dus ABN typen zou geen probleem moeten zijn, toch..? ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Nicole

Daar heb je zeker gelijk in Dante.

Ik ben vandaag weer even langs Terwolde geweest in Veendam.
Ik was nog steeds erg benieuwd naar mijn kilometerstandhistorie.

Die heb ik vandaag gekregen. !-!
Goede nieuws voor mij; mijn kilometerstand op de teller klopt.
Slechte nieuws; helaas geen NAP meer omdat er tussendoor 1x een verkeerde stand is ingevuld.
Dit is gewoon een fout geweest, maar dat is uiteraard niet meer te wijzigen.

Erg jammer, maar voor mij een opluchting dat hij geen 350.000 km heeft. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dante

Citaat van: Nicole op 24 februari 2012, 19:43:55
- Geen oppas voor Ryan gezien hij niet naar mijn ouders kan omdat mijn moeder radio-actief is.
Pardon..?! :huh:

Lekker van je km-stand !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Koentje

Vandaag een ritje naar Cromvoirt om iets op te halen en gelijk te testen.

nd-photo.nl


Dante

Hmm... Als je dat nou ff gezegd had, had je misschien een strut bar mee kunnen nemen...;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Truckertje

Koentje

Andy, heb nu niks kennen voelen. Zaten mensen in de weg :q

Dante, waar móet je die ophalen?

Nicole

Citaat van: Dante op 24 februari 2012, 23:53:18
Pardon..?! :huh:

Lekker van je km-stand !-!
Haha klinkt raar hé?
Ze heeft een te snel werkende schildklier, daarvoor moet ze een radio-actieve behandeling hebben.
Dat zorgt ervoor dat een deel van de schildklier "afbreekt" waardoor hij langzamer gaat werken.
Al is het risico ook dat hij te langzaam gaat werken, maar dat is straks allemaal afwachten natuurlijk. :)

Kmstand ben ik inderdaad wel blij mee, alleen jammer dat ik nu geen NAP rapport meer kan krijgen omdat er 1x door iemand een helemaal verkeerde stand is ingevoerd.
Maar als je de volgende bekijkt is het weer logisch verklaarbaar met de daarvoor opgegeven stand.
Dus die ene is echt een foutje geweest, helaas.

Maar voor mij in ieder geval een opluchting, dat hij niet terug gezet is. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Dat is goed nieuws Nicole.  !-!

Dante

Ik snap het. Mijn vrouw heeft ook iets aan haar schildklier, maar die kan het afdoen met pillen... Dit klinkt wel iets ernstiger...

Gelukkig kun je nu toch aantonen dat de km-stand klopt, ook zonder NAP !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Nicole

#208
Ze heeft eerst ook pillen gehad, maar het werd niet veel beter.
Vandaar dat het nu op deze manier moet. :)
Al is de kans aanwezig dat hij nu te langzaam gaat werken, en dan moet ze ook de rest van haar leven aan de pillen.

Ja inderdaad, maar vooral voor mijzelf is het wel een fijn idee om te weten haha.
Ik vroeg het me eigenlijk al 4 jaar af, en weet het nu eindelijk haha! :)

Citaat van: Dennis Postma op 25 februari 2012, 14:50:26
Dat is goed nieuws Nicole.  !-!
Best wel he :)
Toen ik erachter kwam was ik bang dat het tellertje wel een draai had gehad, maar gelukkig valt het allemaal mee !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rick Santbergen

De eerste kilometers met open dak weer achter de rug in 2012 :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev