Advertenties


Klets maar raak DEEL 175

Gestart door Stefan, 15 februari 2012, 14:13:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Mariotjekroon

Mijn contract verliep afgelopen Januari beetje jammer weg nieuwe auto en alles maargoed, gister ben ik benaderd door een heel groot auto concern met de vraag of ik interesse had om als "account manager leasing" te komen werken.... Uhmmmm ja dat wil ik wel dus volgende week moet ik gaan onderhandelen. Jammer hoor  _o_

Remy P

Zojuist m'n meg opgehaald bij de garage. Vorige week gaskabel gebroken en die dus nu vervangen ;) nooit geweten dat dat nog zo'n duur geintje zou worden zeg.... :huh:

Rogier


Edwin Postma

Heb mijn gaskabel ook al eens laten vervangen omdat die van mij bleef hangen.
Was maar 15 euro kwijt 8)7
Heb het bij een plaatselijke garage laten doen.
Die zijn ook nog wel bekend van wat anders 8)7
Truckertje

Rogier

daar heb je aardig wat gaskabels voor nodig :D

Rogier

Zaterdag gaan teun de beun (me broertje :P) mijn auto even onder handen nemen, worden nieuwe onderdelen gemonteerd :) dan apk klaar laten maken door een vriend van me en dan is de auto weer op en top :)

Edwin Postma

Truckertje

Remy P

Citaat van: edje op 22 februari 2012, 17:10:39
Heb mijn gaskabel ook al eens laten vervangen omdat die van mij bleef hangen.
Was maar 15 euro kwijt 8)7

mijn rekening was exact een factor 10 hoger :huh:
kabel was 41 euro...rest is werkloon en waarschijnlijk kosten voor het ophalen van de auto (kon hem zelf niet brengen helaas)

Rogier

nieuwe bdp sensor monteren, nieuwe veerpoot schotel, en een nieuwe stelschroef voor me schroefset die is kapot.

Ik moet ook weer nieuwe ledjes in me angel eyes laten maken, anders kom ik de apk niet door want dat is ieder jaar weer een probleem :P

Edwin Postma

@Remy. Dat is inderdaad wat duurder ja.

@Rogier. Als het vervangen is kun je weer even voor uit !-!
Truckertje

juul

@Rogier inderdaad tijdfen veranderen. :D

Gelukkig heb ik ook een vast contract dus mij krijgen ze er niet zo maar weg(zaken lopen goed dus ook geen klagen)
En aan mijn auto moet vooral groot onderhoud gepleegd worden dus alle olieen en dergelijke enz...
Gelukkig hoeft d-riem en waterpomp enz.. niet du shopen op gauw wat mooier weer dan kunnen we aan de slag(heb helaas
geen garage/brug ter beschikking dus het moet op straat)

Roy (Coup a One)

Bij deze meld ik me tijdelijk nog afwezig wegens griep (vanaf zondag) wanneer ik alles te boven ben haal ik mijn ronde wel weer in 8)7

Karin


matthew

Beterschap Roy,carnaval niet overleeft dus.

Dennis Postma


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev