Advertenties


Klets maar raak DEEL 175

Gestart door Stefan, 15 februari 2012, 14:13:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Hoe ver ben je met je megane frank?
Truckertje

Xanquezer (Frank)

Redelijk ver :)

Gecleande achterklep + spoiler + voorbumber + sidekirts + achterbumber (met trekhaak)  gaan volgende week naar de spuiter :)
Morgen heb ik het defenetieve besluit over het spuiten.
Waarschijnlijk wordt de hele auto gespoten.

Verder zitten de sportstoelen heerlijk en de lere achterbank zit er nog steeds goed in!

Motorisch is hij weer wat omhoog gegaan met het trekken,  wat kleinere betere (proffesionele) ECU geprogrammeerd door een naarbij gelegen rally bedrijf  (naam ff vergeten, maar eigenaar rijd ook mee met dakar)

Verder is mn benzine verbruik met grote hoeveel heden toegenomen???!!!!???!!!    Winterbanden denk ik...  zuigt zo aan de weg :P

Zomer banden gaan er morgen weer op nadat ik bij de spuiter ben geweest want aankomend weekend:  Vrijdag > rotterdam>denhaag>eindhoven en zaterdag en zondag niks en maandag eindhoven>middelburg en weer terug!
Hopelijk zie ik nog een bekende! :)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Xanquezer (Frank)

Maar goed,   vanaf vandaag moet ik afscheid nemen van de RMC,  jullie zullen mij gegarandeerd nog wel op een auto meeting zien!
Al ben ik op forums heel anders als in het echt :P
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Christian de Vriend

Wat zijn de testbank resultaten frank?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Xanquezer (Frank)

#139
hehe, die heb ik ook gedaan :P  vooruitgang is T.O.V. fabrieks resultaten niet echter denderend vooruit gegaan.

Volgens mn blaadje is mn blokkie ongeveer met (bijna )15 kilowattjes omhoog gegaan...    had meer verwacht...

Ach,  misschien dirks zn voetstappen achternaa :P

Edit:
Makkelijker gezegt    100 kilowatt  op de wielen :)   +- 133 pk :)  (toch?)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Xanquezer (Frank)

ik snap 1 ding niet....  hij zakt met 25 NM af na de 3Krpm en krabbelt weer op bij de 3,75 Krpm...

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Christian de Vriend

Ben wel benieuwt dan naar de grafiek,kan je die eens online zetten?

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Xanquezer (Frank)

ga ik proberen!

Alleen moet ff scanner zoeken :P  deze hier doet het niet goed...
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rebecca Fontijn

uiteraard had de arts anders kunnen reageren maar ....de beste man weet inmiddels hoe deze dame in elkaar zit  o-)
als ik vind dat ik iets kan doe ik het gewoon wat dit soort dingen aan gaat ik denk dan niet aan de eventuele gevolgen

Ard Klok

En de werkonderbrekingen gaan maar door. Vandaag is voor de zoveelste keer deze maand het werk stilgelegd, omdat blijkbaar de onderhandelingen "te stroef" verlopen. Als dit zo doorgaat ben ik toch bang dat we flink wat werk gaan kwijtraken en er misschien zelfs banen gaan vervallen. Dus mocht iemand nog een leuke baan in de aanbieding hebben... l-. En het bod wat er vanuit de werkegever is gedaan is trouwens nog lang zo slecht niet. Ja, ik ben nogal gefrustreerd, en als al het bovenstaande als vervuiling/stemmingmakerij wordt gezien mag dit bericht ook gewoon verwijderd worden door de moderators. Voor degenen die zaterdag naar de Mac in Spijk komen: Ik zal proberen de frustratie thuis te laten. --

Dennis Postma

Wat voor soort werk zoek je eventueel dan?

Stefan

Waar hebben we het eigenlijk over...??
Hoeft overigens niet weggehaald te worden hoor.. :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev