Advertenties

resonantie statisch voorwielen

Gestart door VFRMARCEL, 12 februari 2012, 00:08:08

Vorige topic - Volgende topic

VFRMARCEL

Vreemd geval  :huh: ik heb een cabrio 1600 fase 1  , ik had al eerder het probleem dat er een behoorlijke resonantie (statisch)in de auto zit
bij 105 - 110 km /uur
Laten uitlijnen en balanceren maar nog niet weg , banden van voor naar achter en het was veel minder  Voelde het nu achter.
Nu was ik het zat en nieuwe banden op laten zetten en velgen kaal laten draaien op de balanceer apparaat en in de velgen zelf zit niets  dus ik dacht zat dus in de oude band (vlak kantje of zo )
Nu zitten de nieuwe banden en velgen weer voor en ja hoor de resonantie is weer terug
Ik had de tip al voor centreer ringen maar er zet geen ruimte tussen dat is het ook niet
Wielbouten kloppen ook qua hoek en aansluiten
Nog iemand een idee :huh: ervaring

Zal volgende week eens aan de auto laten balanceren

VFRMARCEL

8)7 8)7 8)7
vandaag afkeur apk  l-'' je had toch geen eend gebracht??"" haha  :D keurmeester :D

achterschokbrekers totaal weg en ik maar zoeken in een onbalans aan de voorkant , zeker na wisselen van de velgen van voor naar achter
ik had misschien beter moeten weten statische onbalans in een star cabrio chassis 
maar goed morgen nieuwe dempers erop en eens kijken ik denk probleem opgelost

VFRMARCEL

:shocked: :shocked: probleem opgelost  !-!

hoe je kan vergissen en zeker weet dat de trilling voorin zit , maar goed weer een probleem minder

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Heel mooi! soms kan het iets zijn waarvan je het niet van verwachte :q, grappig eigenlijk, prijs natuurlijk wel minder grappig.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev