Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 41

Gestart door matthew, 1 februari 2012, 23:49:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Ik had je foto inmiddels gezien Erwin maar volgens mij vergeten te vermelden dat ik het super uit vind zien. Weer een mooi staaltje (RVS) werk van PM. !-!

Edwin Postma

@Nick, persoonlijk vind je grilletjes en spiegels geen verbetering. o-)
Maar die carbon delen in het intrieur vind ik wel erg mooi. ;)
Truckertje

Nick van Baarsen


Edwin Postma

Truckertje

Roadkill (Michiel)

Welke carbonfolie heb je gebruikt nick? Spiegels vind ik helemaal top,grilletjes ben ik niet zo van,nou ja grilletjes op zich wel,maar het chroom niet ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Colin

Netjes hoor Nick !-!

Zou de adapterplaat van de spiegel ook even mee pakken (of in kleur laten spuiten natuurlijk) ;)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Nick van Baarsen

Goed idee colin  !-! Via marktplaats carbon winkel

Roy (Coup a One)

Nick  ik vindt dat je er een goed resultaat mee heb behaald, wel is het jammer dat je sommige interieurdelen niet geheel compleet heb bekleed maar daar kun je nog wat aan doen :)

Nick van Baarsen

Ziet er zeker top uit maar wat bedoel je met geheel compleet
Interieur delen? Want ik ben nog even kijken wat ik wil beplakken om nou het hele dashboard in te pakken!!!  :)

E.tenBrinke

#189
@ dennis, bedankt voor je reactie ik ben zelf heel blij met het resultaat.

@ matthew, hij is om half 10 begonnen en was om kwart voor 2 zat het er onder.
maar hij zij wel dat dit 1 van de meest bewerkelijke eindstukken was die hij kende omdat er zo weinig ruimte tussen de tank en de bumper zit. Mijn eindstukken zijn wel net iets anders die van jouw RS die waren net een slagje ronder ik heb voor de nog iets ovalere gekozen zodat de sparing rondom nu bijna gelijk is.
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

Joey Voormolen

erwin mooi zo het uitlaat systeempje ben wel benieuwd naar het geluid.
Lowered M3C GT

E.tenBrinke

@ joey

het blijft een diesel hé, hij klinkt stationair iets anders maar de origionele demper zit er nog tussen dus het is niet echt zo'n overdreven diesel geluid wat je wel eens hoort en ziet op internet.
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

Roadkill (Michiel)

@ rohald: ziet er leuk uit zo die hoednplank witte neon is (na roze :D ) erg goede keus imho

@ Josje: Knappe stoelen en gordel! jammer van de onnodige nieuwe schroefset,maar geeft mij wel nog meer vertrouwen in de kwaliteit van de V-maxx schroef set.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Remy P

Nog even terugkomend op het aansluiten van neon binnenverlichting op het dimmen zoals ik afgelopen week gemaakt heb: bij deze het aansluitschema zoals ik het aangesloten heb ;)



NB: het plafond-lampje kan niet permanant aangezet worden (bijvoorbeeld tijdens het rijden om iets te kunnen lezen), maar slechts dimmen met openen en dicht doen van de deur(en)!

Dante

Hij lijkt wel dikker & dikker te worden, Jeremy _o_
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev