Advertenties


kachelbediening verlichting?

Gestart door wilcoupe, 1 februari 2012, 21:25:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

wilcoupe

ik heb een vraagje aan de techneuten onder ons.
ik heb laatst mijn sigaretten aansteker vervangen voor een nieuwe. die werk gewoon weer,maar nu weet ik niet of er bij de kachelbediening nou licht in zat/zit??
aangezien deze het nu niet doet. waar zou een eventueel lampje zitten

bvd wilco

Rohald

 Y
Achter het bedieningspaneel zitten 3 lampjes. Als je begint met het losmaken van de asbak en zo naar de bedieningspaneel toe werkt, is het echt in een paar minuten gedaan.
Ik denk alleen wel dat je bedoel dat je helemaal geen licht hebt. En aangezien er 3 lampjes in zitten, weet ik niet of het aan de lampjes ligt. Lijkt me wel heel erg toevallig als ze alle drie er tegelijkertijd mee ophouden.
Heb je alleen de losse aansteker vervangen? Of de hele unit? Misschien heb je wel iets beschadigd of los getrokken.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Roadkill (Michiel)

Vaak stoppen die lampjes er erg snel achter elkaar mee,net alsof ze ff wat meer spanning krijgen als er 1 uitvalt,en lampen hebben ook nog eens allemaal ongeveer de zelfd branduren,dus als nummer 1 stuk gaat,dan is de kans groot dat de rest er snel achteraan gaat. en aangezien het niet veel werk is,en de lampjes ook zo goed als niks kosten is het een goedkope manier om te kijken. 9 van de 10 keer doen de nieuwe lampjes het wel
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

wilcoupe

okey dank jullie wel ik zal ff gaan kijken of er iets los zit of dat de lampjes stuk zijn

wilcoupe

hij doet et weer. zat blijkbaar een draadje los.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev