Advertenties


Oranjetour Katwijk aan Zee 28 april 2012

Gestart door megcab2000 (Verkocht), 1 februari 2012, 14:14:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

Inmiddels ook de mail ontvangen rest ons nog te duimen voor heel veel zon

Karin

Ik heb ook de mail ontvangen en heb er erg zin in. Net zo mooi weer als vorig jaar zou helemaal te gek zijn.

Koentje

Vanmiddag ga ik het afmelden. Ik ken mijn nieuwe auto deze maand nog binnen hebben maar dat weet ik nie zeker.

Rebecca Fontijn


Koentje

Als ik mijn nieuwe auto voor de 28ste heb wil ik nog best bevrijden.
Al is het een klein ding.

megcab2000 (Verkocht)

#155
Ja, heb ook de mail ontvangen met de 2 bijlages.
Inderdaad nieuw, dit keer met alvast de routebeschrijving (ovb), al rijd ik toch  niet voorop  --

Om 11.00 uur spreken we (die daar langskomen) af bij:

net voorbij Schiphol (vanaf A'dam gezien) op het grote parkeerterrein DEN RUYGEN HOEK WEST brugrestaurant over de A4 .
Daarvandaan rijden we met een paar auto's gezamenlijk het laatste stukje via A44 naar Katwijk.
http://www.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=DEN+RUYGEN+HOEK+WEST&aq=&sll=52.262799,4.690819&sspn=0.063038,0.181789&ie=UTF8&hq=DEN+RUYGEN+HOEK+WEST&hnear=&ll=52.261644,4.690819&spn=0.032623,0.090895&z=14

Leuk  !-!
groeten
Megane is verkocht

Karin

Ik kom daar niet langs, maar kom daar wel naar toe, wel zo gezellig net zoals vorig jaar gezamenlijk oprijden naar Katwijk.

Rogier

Benjamin, was het de bedoeling dat wij ook hier na toe rijden ? volgens mij wel toch ??

Nick van Baarsen

Super allemaal mail ook ontvangen rij daar ook wel heen is wel zo gezelig;)

Rogier

Nick waar kom jij precies vandaan ? wij meeten Benjamin bij Ac restaurant de meern. Daar zou je aan kunnen sluiten als het op je route ligt ;)

Edwin Postma

Ik weet niet zeker maar volgens mij kwam nick ergens uit het Nord-westen van ons landje. 8)7
Truckertje

Fubar (Marcel)

Dacht zelf (omg.) Castricum, een Romeinse nederzetting Y :D. Toch? Dan ligt De Meern niet op 'vluchtroute'.
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Edwin Postma

haha ja.
Maar het programma llijkt goed zo ;)
Truckertje

Rebecca Fontijn


Benjamin Renon

Citaat van: Rogier op 12 april 2012, 14:53:04
Benjamin, was het de bedoeling dat wij ook hier na toe rijden ? volgens mij wel toch ??
Volgens mij wel. We zouden nu niet meer via Leiden maar via Amsterdam rijden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev