Advertenties


Oranjetour Katwijk aan Zee 28 april 2012

Gestart door megcab2000 (Verkocht), 1 februari 2012, 14:14:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Als iedereen mee kan wel ;) ze zullen waarschijnlijk een selectie gaan maken.

Karin

Dat denk ik ook wel. Door bekendheid geven steeds meer mensen zich op.

Rogier

Heeft uberhaubt iemand een mailtje terug gekregen van Tineke ? of ben ik de enige ?

Benjamin Renon

Ik heb gisteren mijn aanvraag gestuurd met verwijzing naar vorig jaar, maar tot nu toe geen reactie ontvangen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Ik kreeg deze mail terug van Tineke,

Hallo Rogier,

Ik ga alle gegevens noteren. Wel ontzettend leuk dat jullie weer mee willen rijden. De aanmelding druppelen nu allemaal binnen.
Ik ga deze week nog een mail versturen met daarin een aanmeldings formulier. Dit is op verzoek van anderen. Deze mag je dus gewoon negeren. Je staat vermeld op de lijst.
Er is idd vorig jaar het een en ander mis gegaan, dit had diverse oorzaken. Wij hopen als organisatie het dit jaar beter te doen.

Groet Tineke.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Email is de deur uit!

Deze rit heeft voor mij 2 betekenissen: 1 om de kinderen daar een grote glimlach te bezorgen en de 2de is dat ik een klein broertje heb die autistisch is, dus ik doe het ook een beetje voor hem.
Hij zelf kan helaas niet mee omdat hij anders enorm kabaal gaat maken zodra de auto stopt, want hij vind auto rijden enorm gaaf maar dat moet die wel in beweging blijven.

En ik heb eigenlijk nog geen Mégane II in het rijtje zien staan.


Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rebecca Fontijn

ik heb ook een mail terug gehad rogier van de week al krijg nu deze week mn inschrijfformulier

Rogier

Ik kon die als niet verzonden beschouwen, jij toevallig ook ? of heb jij niet de aanmeldings formulier overgeschreven ?

Benjamin Renon

Ik wacht rustig op een reactie, aangezien ik nog antwoord heb gekregen
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

Truckertje

Rogier


megcab2000 (Verkocht)

Ik heb ook geen bevestiging gehad, maar dat was ook niet het geval bij voorgaande jaren, als ik me goed herinner.
In april pas verdere berichten.
Het is gewoon een clubje vrijwilligers van een Oranjeclub, die het hele jaar door dingen organiseren.
Voor die Oranjerit  hebben ze ook nog andere activiteiten te regelen met een hoop gebel/geschrijf/gemail.

Geen zorgen hoor. Bij de mazda mx-5owners club zie ik slechts 2 geïnteresseerden en bij het Z3forum nog helemaal niets, tot dusver.
Wij zijn gewoon de eersten  !-!

Prettig weekend en houd de wagens deukvrij .


Megane is verkocht

Rebecca Fontijn

@rogier ik heb gewoon een mail gestuurd met de mededeling dat ik graag weer mee wilde rijden dus nog niks et mn gegevens die formulieren zou ze me toe mailen

Hallo Rebecca,

Super leuk dat je zo enthousiast bent. Ik zal je deze week een inschrijf formulier toesturen via de mail.
Als je nog meer mensen weet die het leuk vinden om mee te rijden dan mag je mijn e mail adres door geven zodat ik ze een formulier kan toesturen.
Zoals het er nu uitziet wordt het dit jaar weer erg leuk, zowel voor kinderen als voor alle vrijwillige chauffeurs.

Groetjes Tineke.


dit is wat ik aan reactie kreeg

Rogier

okey, dan wachten we het af. Vorig jaar kregen we volgens mij ook pas rond maart  april alles toegestuurd

Rogier

Zijn er al onder tussen meer mensen die een bericht terug hebben gehad ?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev